AntiCissiDagen

Idag har det tydligen varit AntiCissiDagen.
Alla har klagat på mej och blivit sura på mej pga ingen anledning alls igentligen.
Så idag har jag grinat och töntat mej eftersom jag har inte rökt på tre dagar heller, hade tänkt att sluta men sen ringde Ellen och fick mej lite gladare och då tog jag mej en ciggiluring på samma gång jag pratade med henne.
Jag lyckas aldrig att sluta, så är det bara.
Men iaf så är alla anti mej idag, jag hoppas att det vänder imorn.

En viss person fick mej att bli riktigt ledsen idag, hur kan du vara så kall?
Fattar inte, trode du och jag tyckte bra om varandra att vi var vänner.
Men så fel man kunde ha.
Så är lite ledsen men det går väl över som vanligt.

Imorn är det fredag och DÅ SKA JAG UT, nånstans.. fan jag orkar inte sitta här, har legat hemma i sängen nu sen tisdags.. fyfan så trisst, blir gaaaaaaaaaalen!
Måste göra nånting imorn, och det ska jag också.

Ikväll blir det iaf lungt, ska bara vara... och fundera över varför alla är så sura mot mej idag och klagar på mej och ja jag vet inte vad, perfekt tajming kanske? :P
Alla va just idag nånting mot mej, haha.. fan varför bryr man sej igentligen?
Men när det handlar om människor jag verkligen gillar mycket så kan jag inte låta bli att bry mej.
Men de människorna fattar sen om de väljer att låta mej försvinna att dom har förlorat en vän som bryr sej väldigt mycket om om dom.
Så det så!

Ne, nu ska jag leta efter nått att äta, har bara fått i mej en bulle idag... magen är inte ett dugg hungrig och varför vet jag ej, men jag tycker det är så roligt att äta så måste hitta nånting jag kan proppa i mej :D

Hoppas ni andra som följer min blogg får en uuuunderbar helg i snön ;)


                  

Kommentarer
Postat av: Jannica

Idag kanske det blir en älska Cissi dag =) Bättre blir det iaf ska du se! JA när "hon" kommer gåendes skrattar man också högt :D galet roligt klipp de där

2009-12-18 @ 08:35:53
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0