Bröllop?

Nejdå.. inte dags för det än.. eller någonsin om man nu säger så.
MEN.. ändå kan man ju sitta och fantisera sitt drömbröllop.
Man kan ju inte gifta sej bara för skojs skull.... eller? ;)
Underbara klänningar finns i olika färger och stilar..

Här är mina favoriter..

Underbar fin ljusblå prinsessklänning för det perfekta sagobröllopet :)


Sen den vinröda sensuella klänningen som är min absoluta favorit <3


Eller varför inte svart-vit och lite annorlunda? :)


Eller den stilrena klänningen!


Finns ju sjukt många fina med olika stilar.. undra hur många som igentligen gifter sej med personen eller bara själva bröllopet? ;)
Men men, hittar man den rätta nån dag så kanske man kan få skutta in i nån av de här klänningarna om man nu inte har börjat rulla fram som en köttbulle :/

Nog om det.. snart torsdag.
Veckan har ju gått sååååå fort.
Idag så var man och tränade iaf, kändes så bra just idag.
Senare kom pappsen och vi åt taco och sen fika på det, så man är ju bra mätt i magen nu.
Köpte också klart min andra julklapp idag :D
Så nu har man slagit in två stycken.. bara fem stycken kvar att slå in då :)
Det är ju det roligaste med det hela, just att slå in.

Imorgon ska man ta en liten runda på stan med Fatima och kolla om man hittar nåt till hennes son och till syrran min :)

Och helgen är ju räddad.. Både fredag och lördag bokade.
Fatima och dans på fredag.. Iman, Sellam och tjejerna och dans på lördagen..
Söndagen... soffa, godis, tv ^^
Inte träffat Iman eller Sellam på månader, ska bli så roligt ett se er tjejer igen.
Massor att prata om <3

Nej.. nu tänkte jag ta en rök.. sen typ.. bädda ner mej :)

ZZZzzzz..

Kommentarer
Postat av: Carina

Så fina... precis som du... ;)

2012-03-08 @ 15:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0