I'm Baaaack!!

Kul att efter sååå lång tid så är folk fortfarande inne och kollar här ifall man skrivit nåt..
Och det var ju ett bra jävla tag sen man skrev här..
Mycket har hänt.. men det är historia nu :D

Jag vill bara rekomendera bästa julfilmen som MÅSTE ses!!
De talar finska och jag som AVSKYR såna filmer men denna gav jag en chans och blev inte besviken!
Skulle kunna se den flera gånger igen..

Iaf så är ju livet som vanligt...
Förutom att jag har ju fått en till liten bejbi hit hem :)
Nu finns inte bara Drina här, utan lilla Daisy också som jag fick hem hit i sommras när hon var 12 veckor.
Två dagar gick det sådär.. men sen var dom som bästa vänner och busade som bara den och det gör dom än idag ^^
Är rally som mest på mornarna när man stigit upp.
Mina små prinsessor <3

Oj.. snart läggdags.. haft en nykter fredag med god mat, godis och filmen för mej själv och katterna :)
SÅÅÅÅ skönt.
Varit sjuk så tänkte ta de lite lugnt..
Men imorgon så blir det Party med Eva och Lena efter att jag umgåtts med kära mammsen på dagen :D
Rolig lördag framför sej!!

Ska försöka uppdatera mej här iaf en gång i veckan.. var så skönt förut att skriva av sej lite grann..
Vad hände igentligen... vart jag för slö?
SKÄRPNING ;)

SOVDAAAAAAGS!!

Älskade mamma och jag!

Då Daisy var så mycket mindre än Drina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0