F U A!

Jaaaa fuck u all today!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är ju bara så jävla irriterad på människor överhuvetaget idag.
Jag bara hatar allt och alla.
Speciellt också när man tror att man planerat nått med nån så kan man inte ens få tag på den personen.
Man blir ju inte bara LITE besviken då heller........
Skitkul söndag..inte direkt som jag hade planerat den om man säger så.
Trode jag skulle sitta med trevligt sällskap och nått gott att äta till BB-finalen.
Men jag blir själv här ist framför min tv med knäckamacka eller nått.
Aja, kanske har sin mening allting.. men jag är SKAPLIGT IRRITERAD!!!!!!!

Fan vad jag längtar tills imorgon!!!
Ska jag och pappsen åka ut till nån grop och sola och bada och bara vara.
Det ska bli så skönt, och han babblar inte på så mycket heller så det är ju rena semesterdagen!!
Ska skita i att ta med min mobil också.. fan vad jag är TRÖTT på människor.. drama... skitsnack bla bla bla bla.. USCH!!!

Nu vill jag bara... vara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0