♥ Grattis Mamma ♥

Grattis till världens bästa mammsen som fyller år idag :D
Blir fika på måndag och fira henne då pga att hon har så mycket jobb osv och sen så har jag blivit sjuk också :(

Och så sitter man inomhus... i detta FINA vädret liksom..
KUL KUL KUL.. eller inte.
Man hade ju velat ligga på stranden heeela dagen och badat som bara den.
Inatt hade jag över 39 grader feber och nu har man cp hosta och halsont.
Detta suger riktigt jävla hårt!!
Hade man inte varit sjuk nu så hade man fått ligga ute med Fatima och Pelle på hans båt :)
Hade varit riktigt nice!
Men jag får ta igen det sen när jag blivit frisk!
Så helgen blir väl att bara ligga hemma och ruttna lite :/

Blev sjuk efter att ha varit på Görna lund i tisdags :/
Men de var det värt iaf så kul som vi hade :)
Kl var 5 i 12 på dagen och vi började diskutera "Ska vi till grönan och åka karuseller??"
"Ja .. ja vi drar!!"
En timma på sej innan våran skjuts kom och det var fort skutt in i duschen och fixa sej och sen var vi på väg.
Fick skjuts med vikingline bussen pga han som kör känner Fatima så det var nice :D
Hoppade av vid alla båtarna och sen så tog vi lilla båten över till Grönan.
Blev massa karuseller och jag bara älskade "Insane".
Den var ju såååå nice men vi hann bara åka den två gånger.
Skulle kunna åka den hur många gånger som helst.
Blev en öl och lyssna på band som var där och spelade med.
Riktigt rolig, trevlig och SUPERVARM dag.
Kul att göra spontana grejjer ist för att planera en vecka i förväg.. det är då det blir som roligast.
Tack för en suuuuper underbar dag <3

Gasen i botten Tore :D



Det blåååste ju som bara den xD

BFF <3

Bild från båten.. bästa karusellen på grönan "insane" :D


Sööööt :D

Jag bara älskar kärlekstunneln.. det är sååå söta saker där inne :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0