JOBBIGT!!

Man snyter ut tio liter snoooor som aldrig tar slut.
Och man hostar ut slemklumpar som man oftast måste springa till toan och spy ut.
Och det tar aldrig sluuuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!
Blir ju helt galen på det här.
När fan går skiten över?
Och nu igår var man hos läkarn och fick veta att man har öroninflammation också.
Skitkul.. får äta pencelin nu och använda örondroppar.
Undra vad det blir för skit efter det här då :/

Och jag var ju osmart i lördags..
Fick panik efter att ha suttit inne i flera dagar så jag stack hem till Bella med lite öl.
Vi satt och drack och spelade fia men knuff eller vad det heter.
Hon vann.. men vadå.. jag har inte spelat de på flera år får jag skylla på xD
Vi träffade lite roligt folk ute och sen tog vi taxi till Cirkus och satt där.
Tänkte först åka hem för kände mej såååå dålig men blev stan endå.
Kom hem och hade supersvårt att sova så somnade nog inte fören vid 5 tiden.
Kanske inte var så bra att jag gick ut iaf.. kanske man skulle ha varit frisk nu, men icke!
Det ser heeeelt kaos ut här hemma, man orkar ju ingenting.
Enda jag känner att jag orkar som jag måste göra är att ge prinsessan mat och nytt vatten och städa rent hennes toa, bara för att jag lider ska hon inte få göra det.

Tack för en rolig lördag iaf :) 
  
  

I Måndags var jag iaf hos mamma och grattade henne i efterskott :)
Som tur hade jag iaf lite smak och lukt så maten smakade riktigt mums och tårtan god som vanligt.
Sen fick man med sej tårta hem som man redan mosat i sej med massa jordgubbar jag köpte till.
Riktigt mumsigt!!



Fan att man bara sitter här och degar..
Sov över 12 timmar idag, vaknade vid 3.
Man vänder ju på dygnet när man är hemma bara och sjuk.
Imorgon måste jag iaf upp tidigt och iväg på möte.
Kul att sitta på möte och snora och inte höra nått med ena örat.. tur att man har två xD

Smaken kommer och går hela tiden.
Just nu känner man ingen smak alls och är sååå sugen på glass som man har i frysen.
Men det känns ju helt ovärt att äta när man inte känner nå smak.
Sen när man väl känner smak så är man ju inte ens sugen längre :/
Bläää på detta!!!

Nu ska jag nog ta en varm dusch..
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0