TOKIIIG!!

HALLÅÅÅ!!!!???
Det är över 50 st online på min fb chat!!
Folk är friska... det är fint väder...
Är dom inte riktigt kloka???
Jag sitter här och är sjuk som bara den och jag mår ju bara sååå psykiskt dåligt av att jag inte kan åka ut på stranden och sola och bada och leva livet.
Men friska människor VÄLJER att stanna inne framför datorn i detta väder..
Fattar inte... HALLÅÅÅÅ tokig blir jag!!
Jag önskar att det kunde va snöstorm ute just nu ist bara för att jag är sjuk.
Jag vill inte att andra ska ha det lika ba som jag skulle kunna ha det ju :/
Detta suger!!!!!!!
UUUUSCH!!!!!!!
Jag vill till strandeeeeeeeeeeeeeeeeen :(
Jo jag tycker SÅ SYND om mej själv just nu faktiskt.. och jag är ju SÅ AVUNDSJUK och irriterad på alla andra som väl ligger ute och njuuuuuter just nu :(
ÅÅÅHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vadå.. ska jag sitta hemma en kväll till??
4e kvällen..
Fan det här går ju inte..
Jag typ måste ju nånstans ikväll..
Iaf gå nånstans och bara ta en öl?
Om inte den här jävla febern kommer igång igen som den gjorde 5 imorse.
Vaknade med cp frossa och fröööös ihjäl.
Och nu svettas man ihjäl ist.
BLIR TOKIG!!!!

Ja jag blir tokig!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0