Trevlig Måndag!!

Nu sitter man här och känner sej som ett sumooo!!
Men det gör väl ingenting, får jag bränna bort i veckan ist :P
Har varit och solat hela dagen idag med pappsen, ett dopp blev det också :)

Kom hem och så hade man tvättstuga och sen så kom Mattias hit och hälsade på :D
Han hade köpt med sej mumsmums och ballerina som vi åt med kaffe ute på balkongen och snackade lite gojja om allt möjligt.
Var roligt att se han igen faktiskt :)
Och så fick man ju skratta mycket som man alltid gör i hans sällskap, så jävla knäpp xD

Och nu sitter man här... nöjd med min dag..
Sabina kommer nog snart och hämtar upp mej och sen brummar vi iväg.
Vart vet jag inte.. men får väl följa med henne på hennes galna äventyr xD
Händer alltid sjuka saker i hennes sällskap, hahaha.

Fan jag har kvar massa ballerina här nuuuuu :(
Kan man låta bli dom?
Haha, jag sa åt Mattias att ta med dom när han skulle åka men då sa han att jag skulle slänga dom ist.
Fan att slänga sötsaker är som att en knarkare skulle slänga sitt knark xD
Sockerberoende... JA!
MEEEEN, Jag har då minsann inte ätit nått godis på typ... över 20 dagar nu :)
Men jag lyckas inte gå ner i vikt utan upp ist... :/
Ska jag skylla på ölen?
Men dom kan man ju inte låta bli.. finns det nått godare en varm sommarkväll?
ICKE!!
Men en liten ölmage... dör man väl inte av ;)

Tjohoooo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0