Underbara sommar!

Och när det är sommar och fint väder så råkar det ju bli några fler öl än vanligt.
Börjar synas på magen att man fått i sej lite för mycket.
Så efter PowerMeet är det slut på öldrickande... lycka till xD

Var ett tag sen man skrev...
Har inte haft ork eller lust, känns som att jag har vamrit för trött för att ens skriva.
Men festa orkar man minsann... dubbelmoral xD
Minns inte ens om jag gjort nåt speciellt förutom att festat och levt livet med underbara vänner.
Det är väl de jag gjort..
Solat, shoppat, festat, tränat :D
Hallå... får man en bättre sommar eller??
Nej jag tror inte det.
Och detta är nog sista sommaren jag kan göra allt sånt här när jag vill.. nästan.
För nästa sommar ska jag minsann ha ett fasst jobb och jobba över som bara satan och tjäna MASSVIS med pengar :D
Så blir det..
Säkert.... blir väl typ städerska eller nånting xD haha..
Men bättre de än ingenting alls :)

Nej idag är jag för bakis för att ens skriva en hel roman..
Så jag avslutar lite smått med bilder och text från veckan som gått xD


Rolig torsdagskväll hos Peter :)




VARJE gång tjatar jag att han ska ta och raka sej och klippa sej, men lika hårig är han varje gång man ser han ändå xD

Helt klart förbättring :)

Blev till cirkus sen som körde reggae hela kvällen och träffa Eva :D



Efter att jag hade varit NYKTER under midsommar.. ja det ni! Iaf så på lördagen hade jag och Bella bestämt oss för en lugn kväll med ett par öl och lite spel... ja det blir inte alltid som man riktigt tänkt sej xD

Grabbarna kom förbi med öl, whisky och gott humör :D






Min bakisdag på söndagen åkte jag hem till Fatima på skräckfilmkväll och jordgubbar.. 
Och vi var ju bara SUPERRÄDDA :/
Filmen var riktigt bra tyckte iaf vi.. men  smaken är som baken "Fertile Ground" heter filmen!
Blev några timmar sömn och sen på måndagmorgon så blev det spicy hot till frukost :D


Och så blev det en natt till hos Fatima med skräckis.. "Insidious" inte så bra.. väldigt överdrivet på slutet men ändå en sån film som man kan börja nojja sej lite efteråt när man tittat klart den.
Blev inte mycket sömn den natten heller men ändå åkte vi iväg med far min tidigt och solade och bade heeeela dagen och bara hade det underbart bra :)



Man missar ju aldrig snyggingar på stranden ;)






Och så var det Arosfestivalen.. Fredagen åkte jag hem till Fatima och partajjade lite innan vi skulle ner till öltältet.. och när vi väl va där så försvann vi lika fort därifrån, det var ju inte bra alls där.
Varför är det inte som förr??
Då dom hade små öltält lite här och där utspridda??
Arosfestivalen blir bara sämre och sämre varje år.. tråkigt nog!







Bakis liten Fatima på lördagen men fin ändå :D
Blev att dricka lite öl och ha tjejsnack den kvällen också.
Spelade massa wii.. och vadå.. jag var ju bara föööör bra alltså ;)
Senare gick vi ner på stan och träffade träffade Johan och Magnus på varda.
Hur trevligt som helst och blev att gå hem och fylleäta lite och spela mer wii till 5 på morgonen xD
Tack för en suuuuper rolig helg.. haft riktigt roligt!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0