InomhusLördag!

Jaha.. här sitter man inomhus hos mej när det är sååå fint väder ute.
Skulle igentligen ha åkt iväg och partajjat idag men det blev en del partajjande igår så idag är jag ju bara fööööör sliten för att ens ta mej utanför dörren :/

I onsdags blev det också lite partajj.. lite och lite.. haha xD
Iaf så var jag hos Bella och vi drack öl och hade det trevligt som vanligt.
Tog taxi till en fest med halvtråkiga människor så vi bestämde oss för att dra iväg på krogen Cirkus.
Hade ju inte annat än bara kul där.
Träffade personer jag lärde känna på ett annat sätt mot vad jag kände dom förut ;)
Tack för en superrolig kväll!!

Chrille var snäll och hämtade upp mej dagen efter så jag kom hem till mej.
Vi skulle igentligen ha käkat tacos och grejjer på dagen men jag va ju bara för trött och seg för att ens ställa mej och börja laga det.
Så hela kvällen på torsdagen låg man i soffan och degade.

Fredag morgon åkte jag hem till mammsen och så åkte vi iväg till en grop och solade och vi var till och med hela TRE gånger i vattnet och simmade.
Sviiiiiinkallt.. tog sådär 30min varje gång innan vi va i men när vi väl va det så var det ju supernice.
Va där i ca 6 timmar så nu har man fått lite färg iaf :)
Hennes älskling Keijo kom senare och så blev det fika och sen blev jag hemskjutsad av mammsen och Keijo körde mc bakom oss.
Och han som berättade att han såg en spindel vid insidan av skärmen i hjälmen.. HJÄLP!!!
Tänk om det var jag... jag skulle fan få cp ryck och åka ner i diket eller nått xD
Panik ju.. se en spindel krypa där när man kör fort bland massa trafik.. SCARY!!!!
Iaf så åkte vi och fixade ett par plattor biiiiira och så fixade jag mej lite och så kom Fatima hit.
Vi tog några öl och snackade gojja innan vi tog oss in till stan.
Vi tänkte gå till bmb.. men attans så många småbarn det kryllar där nu på fredagar när det är 18års gräns.
Det suger ju, så vi valde att gå till Harrys ist där alla gamlingar håller hus xD
Vi umgicks med Eva och hennes vän hela kvällen och det var ju riktigt trevligt.
Tänk vissa karlar alltså...
Dom tror att inte tjejer skvallrar med varandra fasst dom varit/är fiender.
Fick reda på så mycket igår om en idiot så det är sjukt.
Så alla karlar där ute... inte ha två på samma gång.. vi tjejer pratar med varandra mycket mer än vad ni tror :P
Vi får reda på ALLT!!
Förr eller senare ;)

Iaf så tack för en rolig fredag...
Kunde ju ha varit liiiite roligare om man slapp en viss person som terrade en på sms långa som en jävla romaner med massa skit bara.
Men det var ju inte mer än att skratta åt det man läste.
Personen är ju inte ens torr bakom öronen än!

Ja... iaf så har jag gjort egna tortillas :D
Dom blev riktigt bra faktiskt.
Så nu ska jag använda de som pizzabotten och att använda dom som de är supergott!
Prova själva ni som inte har :)

Imorgon så är det söndag....
Undra om man ska åka ut och sola och bada då...
Om det är fint väder??
Hoppas..

Nej nu ska jag fixa käk... :)
Tack och hej för mej!!


Bella sminkar sej lite ^^
Vi som skulle ta massa kort den kvällen... de blev ju av xD

En härlig fredag i härligt vatten ^^

BEVIIIIIIIIS

Fatima och Eva :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0