Ångrar...

Folk brukar säga att man inte ska ångra de som hänt som man gjort.
Men jag ångrar så mycket att jag träffade en viss person som jag lät bli en liten del av mitt liv.
Jag ångrar att jag ens bytte nummer och allt med h*n..
Ångrar att jag ens försökte om och om igen.. när jag själv visste från början att det ALDRIG skulle bli en bra relation.
Jag ångrar att jag delade med så mycket av mej själv.
jag ångrar också att jag har visat mej så sårbar.
jag ångrar exakt allt.
Önskar att man kunde spola tillbaks tiden helt....
Usch för minnen.. hur raderar man dom?
Önskar att det gick!

Hur som helst....
Igår var planerna att åka till sthlm och så blev det.
Efter att jag blev hämtad av Malou, Morgan och Leo så åkte vi iväg och sprang runt på marknaden hela dagen och efter det stack vi hem till mej på kaffe och munkar.
Packade ihop mina saker och så åkte vi iväg och hämtade upp Daniel och mot sthlm.
Kvällen började ju riktigt trevligt med öl, musik och massa prat och skratt.
Slutade ju inte sådär riktigt som man hade hoppats på direkt pga en viss person som var så sjukligt svartsjuk.
Fan värre än mej ju xD haha..
Nej men det var inte kul... drama hit och drama dit... men iaf så är jag glad att jag och Malou äntligen fick träffas och umgås med varandra igen :)
Nästa gång gumman.. så ska vi festa loss UTAN karlar som bara är i vägen och ska försöra!

Imorse vaknade jag och Daniel upp tidigt för att få skjuts av Leo hem till v-ås igen.
Man mådde ju inte direkt så bra man hade önskat dagen efter men de va de värt ;)
Syster kom och hämtade mej och så åkte vi hem till mamma med blommor och så bjöd hon på fika och supergod mat :)
Grattis på mors dag mammsen...
Du är bästa och roligaste mammsen i heeeela världen!
Så det så <3

Grattis också till alla min vänner som är mammor <3

Måndag imorgon.. SKÖNT!
ja jag tycker faktiskt det ska bli riktigt skönt med måndag.
Upp och träna.. nice!!
Tillbaks till verkligheten igen... jag ska försöka börja göra lite nytta av den!

Leo & Morgan på lite kaffe och munkar ^^

Liten Malou efter långpromenad på marknaden ^^

Sötaste Simba!!

Morgan & Danne chillar lite..

Roooos <3

Söt rund kruka med söta blommor till en söt mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0