Bye bye!

Älskar man nån så ber man inte den personen gå ensam mitt i natten.
Vad som helst kan hända iaf om man är tjej, men tänker man bara på sej själv så tänker man inte så långt.
Och bråka om 50kr.. vad är det? 50 kr?
Hallå... det är ju som en fis i rymden..  "Jag fixar skjuts om du betalar för den, 50 kr"
HUR kan en karl begära sån skitgrejj av en tjej han påstår sej älska?
No no nooo... snack.. bara snack...  U dont know what love is baby..
Jag kommer att sakna allt.. men att vara med nån när man vet att det inte är äkta från den, känns inte riktigt värt!!
BYE BYE bad love.. hello happiness!


Idag... underbar söndag.
Syster och jag har haft det trevligt och legat på balkongen hela dagen och solat idag :)
Vi beställde kebab på onlinepizza som vi satt ute i solen och åt, så mumsigt så.
Imorgon har man superdag.. TRÄÄÄNA.. love it..
Ska nog träffa Fatima imorgon över en kaffe med.

Jag har inte så mycket att skriva..
Helgen var inge spec den heller.. ångrade lite vissa saker men men, tur att det finns fler helger att se fram emot då :)

Imorgon.. dags för verkligheten.. jag tror jag börjar gilla den :)
PUUUSSS HEEEEJJJ!!

Hahaha vindögd prickikorv?? xD

Mumma med systeryster ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0