HAHAHAHAHA!!!

"Du får välja, men om du ska prata med henne så då får ni väl ha ett bra äckel liv"
HAHAHAHAHAHHAHAHA.. fan va roligt!
Hur sjuk i huvudet får man bli?
Snacka om psykopat :D
Men jag bara sitter här och... LEEEEER :)

Onsdag idag..
Tränat fläsket lite..
Handlat..
Kycklingen är i ugnen..
Snart ska man ta en varm dusch och efter man ätit kycklingen så ska man börja diska och dammsuga och grejja lite här och grejja lite däääär.
Seeeen ska man iväg hem till Peter och där väntar mina öl på mej i kylen :D
Mattias och Erik är nog där med, ska bli kul att träffa dom igen och jävlas lite med Mattias xD
Haha bara för att jag tycker han är fett jävla mongo, haha så jävla kul han är :D
Hoppas min underbara Fatima kan följa med, hon behöver komma ut och ha kul nu efter allt, precis som jag.
Och så min lilla Bella kanske också ska svansa med dit :)
Ju fler desto roligare.
Hoppas på en riktigt rolig kväll iaf.. 

Imorgon så ska syrran min till skultuna för att hon ska till läkarn stackarn.
Jag ska följer med och på samma gång så ska vi hem till pappsen käka goood mat han kommer att laga.
Han blir så glad när man kommer hem till honom och han får laga mat åt oss :D
Så ska bli skojj, man får hoppas att man bara inte är alltför bakis imorn då ;)

Jag bara längtar till helgen..
Blir marknad.. trevligt sällskap.. sthlm och PARTY :D
Yeeeeyyyy!!!

Det är iaf vinter här inne hos mej.... :(
ISKALLT!!!!!!!!!!!!!!!!
vart är sommaren.. önskar jag hade skit varmt här inne..
Jag fryyyyyyyyyyser :(

Kunde ju ha varit värre ;)

Tjohejsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0