Känns riktigt bra!

Nu börjar det kännas riktigt bra.
Gick över fortare än jag trode det skulle göra.
Börjar glömma, minns knappt hur ditt leende såg ut.
Och det känns ju inget annat än bara bra!
Man överdriver nog ganska bra ibland inser man när det gått några dagar xD
Som Fatima sa till idioten "Äh jag är nog ledsen ett par veckor sen finns det ju fler fiskar i vattnet"
Stämmer ju riktigt bra :)

Har varit hos mammsen hela dagen idag och stekt i soooolen ^^
Riktigt nice och tiden går ju alltid för fort när man ligger och njuter :/
Blev hem till pappa sen på nygrillad kyckling med sallad.. MUUUUMS!!
Kyckling är nog det finaste, godaste köttet eveeer!!
Sen fick jag skjuts av kära gamla exet hem eftersom han endå jobbar i skultuna :D
Var kul att ses igen och snacka lite.
Han tog sej en titt också hur det såg ut här hos mej så det var trevligt ^^

Längtar ju som bara den till helgen alltså ^^
Blir nog Ludvika för mej och Fatima och hälsa på Mattias och partajja och så blir det nog Skultuna united på lördagen, får se hur bra man mår dagen efter om vi åker till Ludvika xD
Så bra att pappsen bor i skultuna, kan jag ju sussa där om inte annat :P

Imorgon är det ju redan onsdag.
Dagarna går ju fort.
Och så har man massa saker att göra imorgon så man måste upp tiiidigt och det känns ju bara sååå bra.
Jag har fått tillbaks min sömn :D
Har sovit extremt bra i min sköna säng nu i två nätter irad.
Har somnat varje natt innan 1 och sovit igenom hela natten tills jag vaknat på morgonen då jag ska upp :D
Känns ju toppen!!
Pigg som en mört är man ju på dagarna :D

Nu ska jag städa så jag har det superfint imorgon bitti när jag vaknar :D
Så det så..

Tjohejjjj!!

Sol sol sooool <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0