finally!

Jag pratade med en mycket saknad vän ikväll.
Sååå skönt att jag till slut lyckades få tag i ditt nummer.
Smsade "jag saknar dej så mycket, hör av dej"
Och så ringer du och säger "jag saknar dej oxå ska du veta"
Min lilla Emma.. eller ja.. du har ju bytt namn nu men det kanske jag inte ska skriva ut här.
Men så orolig jag varit och så mycket jag tänkt på dej varje dag och äntligen fått tag i dej.
Alla jag pratat med har inte vetat nått om dej, eller nånting.
Och äntligen ska vi träffas i helgen och bara ha roligt och prata om allt som hänt det senaste halvåret.
Jag är iaf glad att du har det bra, att du är lycklig <3
Så roligt att vi är tillbaks hos varandra igen!
Älskar dej gumman!


Från det till ingenting..jag har slutat med godis... ja.. idag faktiskt.
En person fick mej att öppna mina ögon så det farliga är lika bra att låta bli.
Men jag skulle fan kunna gå en mil för att få en stor påse lösgodis nuuuuu :(
Är så sugen på nånting sött nu så det är sjuuuukt!!
Jag har inte ätit nå sött alls på hela dagen idag.. och jag blir tokig.
Delicatobollar skulle sitta jävligt fint alltså.. MUMS!!

Imorgon blir det en dag med bästa Fatima.
Ska iväg till henne och sen ska vi in till stan och ta oss en kopp kaffe och prata om allt och skratta som vanligt.
Så glad för att jag har dej, du är guld värd!!

Det är synd att just alla dom jag bara älskar så mycket ska råka ut för massa tråkigheter jämt och städigt.
Kanske just därför jag och dom klickar för dom vet hur det är att inte alltid ha det lätt.
Människor som alltid haft det lätt i sitt liv lever i sina små bubblor.
Och så fort dom får lite motgång så är hela deras värld förstörd.
Dom kommer inte långt här i livet.

Klockan är redan över 12.. dags att kanske bädda ner sej??
Ska försöka..

Nattnattnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0