Turkiet..!!

Snart kommer vi.. jag och Fatima.
Nästa månad börjar vi kolla resor och så åker vi med sista minuten.
Sååååå mycket jag längtar.
Bara hon och jag och massa äventyr, sol och bad och partajj.
Så underbart vi ska ha det :)
Glömma alla bekymmer och bara leva livet!!

Idag så skulle jag upp tidigt.. men jag kom inte riktigt upp så tidigt jag skulle.
Så Fatima kom hit och pratade lite över en kaffe och sen stack jag iväg och tränade.
Helt sjukt.. vart är min matlust?
Så här lite som jag ätit på dom här tre dagarna har jag inte gjort på länge.
I söndags blev det bara en liten tacos, igår en halv kebab och idag en knäckebröd.
Jag som brukar mosa mat dyyygnet runt hela tiden.. jag älskar ju mat.
Something is wrooooong!!
Den lär väl komma tillbaks nån dag.. får man ju hoppas...

Gud så less jag är.
Jag är så less att man inte bara kan stänga av vissa kännslor.
Vill ha en av och på knapp.
Önskar jag ibland hade av och på knapp på andra också.
Jag blir så jävla less att också se mina nära och kära må dåligt, och spec när dom mår dåligt över ett jävla svin!!
Som Fatima sa.. kärleken är farlig... ibland kan man göra exakt vad som helst för den..
Bara såååå scary..

Från det till ingenstans så kommer Bella hem idaaaaaaag efter att ha varit borta hela helgen.
Ska nog gå hem till henne över en kaffe sen när hon är hemma och prata lite om allt.
jag och kaffe alltså..  konstigt att jag bara har vänner som dricker kaffe xD
Men utan kaffe... inge fika ju xD
Ska man bara sitta och prata utan kaffe eller?
Det går ju inte.. det är onaturligt :P

KAFFE KAFFE KAFFE!!!

Solig dag.. tralalalaaa... livet går vidare..
Nu blir det knäckamacka med stekt ägg...

Så det så!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0