Kommer inte på någon rubrik?

Nej, jag kommer faktiskt inte på nån rubrik.. tycker den är jobbig.. måste man ha en rubrik?
Tydligen för annars går det inte att spara det man skrivit.
Men men, iaf så känns som torsdag idag.. kändes som fredag igår.
Fan vad man känner sej försvirrad med dagarna och när man gjort vad osv.

Iaf så i onsdags hade jag en toppenkväll med Bella & co hemma hos Peter.
Blev ölspelet och massa öl så klart :)
Senare drog vi till pub och satt där och drack och snackade om allt möjligt.
Hur trevligt som helst och tiden bara försvann.
Plötsligt var kl halv 3 och så tog man sej hemmåt.

Igår så var jag med syster hos läkarn.
Bara för att hon nu har ett rör inne i hennes böld så varet ska rinna uuuuut, usch :/
Blev att åka hem sen till pappsen på hemlagade köttbullar och mos, riktigt mumsigt.
Sen blev det hem hit och jag sov och bara sov och sov..
Snacka om tröttis dag igår.

Idag helg.. var uppe och tränade och nu så har man städat och varit och lagt in all tvätt i tvättmaskinen.
Så nu sitter man här bara...Ska nog vara hemma ikväll och bara ta det lungt :)
Imorgon blir iaf jag upphämtad av Emma och hennes karl och sen åker vi iväg till sthlm :)
Ska bli skönt att bara komma iväg.. längtar som bara den!!

Över hos grannen Sabina på en cigg ^^

B & C ^^

Peteeer ^^

Aj :(

HAHAHAH bakisjag hos pappsen.. lättroad xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0