1,5 Tim Sömn!

Somnade vid halv 6 tiden och vaknade 5 i 7 av min klocka i huvudet, dock skulle den ringa kl 7 men tur var så vaknade jag lite innan så man inte va helt dötrött.
Drack ett par öl inatt när jag kom hem efter varit ute och gått med Ellinor och hennes jättesöta vovve Svea ^^
Sen kom en person hit mitt på natten, just for me ^^
Blev lite rajtantajtan och myspys ^^  *Me like* <3
Ni som är nyfikna får vara det för jag säger då inget ;) haha.



Rättegången imorse var så töntig så det var sjukt, att personer kan sitta och ljuga sådär hur som helst förstår jag inte, dom gjorde bort sej själva, hoppas att domen inser det också.
Imorgon får man reda på hur allting kommer att bli med det!

Nu ska jag ta mej en dusch och ta hand om mej själv, sen blire åka iväg till lilla Emilie :)


Vad ska man säga mer än baraaaaaa... Toooodelooooo ;)


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Trevligt att du har börjat blogg, dock så har jag aldrig varit ett fan av blogg.se.. Mycket roligare att göra något eget.



Men vem vet, kanske kommer att fortsätta kika in här.



Vi kanske hörs!



//Johan

2009-08-26 @ 22:37:23
URL: http://www.aspås.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0