Badkaret!!

Hahaha, hade nyss ett samtal med Emilie och jag har inte skrattat så mycket sen sisst jag var där xD
Emilie berättade att hon och hennes kära skulle byta plats i badkaret när dom stod i duschen och så ramlade han ut ur badkaret på golvet HAHAHHAHA.
Jag garvandes:- HAHAHA va kuuul hahaha..
Emilie:- Men neeee va taskig du ääär.
Jag:- hahahha snoppen måste ha flygit som bara "TJOHOOO" när han flög.
Emilie:- Men tänkt dej själv, han slog i ryggen på toan när han flög ner på golvet och golvet är ju stenhårt.
Jag:- haha vadå körde han värsta breakdancen på vägen ner när han flög eller? HAHAHA
Lite taskigt är det ju att jag skrattar men jag fick värsta bilden i huvudet så kunde ju inte låta bli, klart jag tycker synd om honom ändå :D

Jaja, igår kväll träffade jag en liten söt Ellinor och vi tog en promenad sen gick vi till hennes tvättstuga och jag glodde på henne när hon fixade med tvätten för jag fick inte hjälpa till xD
Vi träffas för sällan känns de som, har så mycket att prata om jämt, men men :)



Var hos mammsen tidigare idag och tog en fika och åt lite mat, var trevligt som vanligt :)
Nu så ska jag gå och packa allting som ska med, min lista e typ superlång, haha xD

Adios Västmanland i några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0