DalarnaDagar!

Underbart att åka upp till Dalarna och umgås med min kära bästa vän ^^
Onsdagen jag kom dit gjorde vi inte så mycket, åkte och hanlade käk och en jävla massa godis som vanligt.
Fan man blir alltid så jävla tjock när man varit hos henne, gör ju inget annat än att äta ju, haha ^^
Lagade Potatisgratäng och kassler och fan så gott det blev, riktiga kockar ju, ha!
Sen gjorde vi blåbärs/hallonpaj och vi är BÄST på att fixa paj ^^
Björn kom och hälsade på och smakade, han tyckte det va skiiit gott.. klart den var ;)

Fiffi xD


Torsdagen gick vi upp och åkte iväg och skulle tatuera mej :)
Gjorde inte så ont som jag trode och blev rätt så nöjd ändå, men måste fyllas i lite på vissa ställen och så men det fixar jag när jag ska dit och fixa lite annat snart oxå, hiii hiii ^^
Nu har man ju blivit beroende och måste ha mer, så nu e de bara att köra ;)
Eftermiddagen blev det ett par öl och långpromenad med Emilie..
Haha, hade så jävla kul när jag skulle visa henne olika danssteg, hon fattade ingenting och tyckte jag såg ut som en apa, HAHA xD helsjukt!
Hennes älskling kom hem efter han jobbat och det var trevligt att träffa honom igen ^^
Dom e så söta ihop så :)




Fredagen åkte vi iväg till Örebro jag, Emilie och hennes kära Mange :)
Hittade två par linnen och en tröja *nöjd*
Emilie hittade iaf ett skärp och strumpbyxor hon trode var leggings xD HAHA.
Efter det så hamnade vi hemma igen och Mange försvann iväg med bilen och då blev det vild och galen kväll för mej och Emilie xD
Vi satt hos henne hon och jag ensamma med lite discobelysning och öl, helt mobbade haha.
Men efter ett par öl så skulle folk undra om de såg oss vad det igentligen var för fel på oss, haha så cp som vi är när vi är, är ju inte klokt, haha, vi har alltid så jävla kul xD
Senare drog vi ju ut och där var det typ lite dött men jag och Emilie dansade rumpan av oss iaf :D
Vi stod vid strippstången och vips så ligger det massa öl runt våra ben och ölflaskor på golvet vi råkat sparka ner som andra ställt där medans de skulle dansa, haha.. Emilie skuttar ner på dansgolvet och jag står kvar och vips så flyger jag ner på arslet och har stången mellan mina ben HAHAHAHAHA..
Fan va ju så halt, och vi funderade sen dagen efter att det var konstigt att vi inte blev utslängda xD
Mange och Björn kom och hämtade oss efter vi mosat donken, haha, och mange sa dagen efter att han vettefan hur många bilder jag tog för han själv blev bländad som fan framför ratten, haha.
Emilie efter hon sett bilderna dagen efter:- Fan jag vet inte vad du höll på med i bilen, kameran flög fan åt höger och vänster, haha!
 


Dagen efter funderade vi på hur fulla vi igentligen var ändå xD HAHAHA!

Lördag morgon mådde man ju inte så där superbra, men var då inte bakis alls typ.
Efter att jag fått Emilie och Mange att vakna som vanligt så var Mange snäll mot oss damer i nöd och åkte och köpte kebabmedbröd till oss :D haha.
Medans vi käka kollade på Män som hatar kvinnor... den... SÖÖÖÖÖG!!!!!!
Skitdålig, jag låg på soffan och somnade några minuter till och med, ICKE SEVÄRD!
Sen var det bara att åka hem igen, och det va ju lite tråkigt, trivs så bra där uppe.
Ska nog ta min pick och pack och flytta dit ;)
Vem vet....



Nu är man hemma igen och denna lördag blir luuugn lördag... *skönt* ^^

PUUUSSSEEENNNN!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0