Lång natt!

Det är nästan synd om mej idag när jag är så nervös inför imorgon..
Rättegången är imorgon och jag skiter nästan på mej, haha.. men men, får hoppas att det går bra iaf!

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade rätt så tidigt och åkte in till stan med pappsen, skulle till AMS *BLÄÄÄ*..
Men gick och köpte ett par leggings och handlade lite käk med pappsen så då kändes de bättre igen, haha.
Hem till mammsen senare och fikade lite och käkade lite mat som Jannica hade lagat och det blev supergott ^^
Gick och stekte lite i solariumet senare och rensade mina tankar, sola är som terapi ^^
Och Ellen skulle tydligen höra av sej till mej för att hon skulle fika med mej men hon dog väl på vägen som vanligt.

Imorgon efter rättegången ska jag hem till min lilla Emilie i Ludvika *SKOJJ*.
Torsdagen ska vi upp tidigt för jag ska åka iväg och tatuera mej *JIPPI* första tatueringarna och ska göra det på tre ställen oxå på en gång, haha, ska bli spännande ^^
Sen blir jag väl kvar hos henne till på fredagen eller nånting så får se vad som hittas på :)

Är många saker känns så jobbigt just nu med en viss person (nämner inget namn)
Jag känner bara att jag inte fattar nånting, har ingen ork till att en försöka fatta.
Klart man känner en viss saknad och så, men som alla säger "man glömmer personen förr eller senare" och det är väl så, eller?
Kanske..

Nu ska jag iaf ta och packa så jag har det klart innan jag åker iväg till Emilie...
Detta kommer bli en låååång natt känns det som, kommer inte få nån sömn pga att jag är så nervöööös.. usch :(



Därför bjuder jag på denna sommriga bild Emilie tog som hon diggar och jag med pga mina vita spetstrosor som syns under de gröna.. HAHA! läckert ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg! :)

2009-08-25 @ 19:59:22
Postat av: Jannica

Va fint det blir här :) Och va roligt att maten smakade ;) Lycka till imorgon, jag håller tummarna!

2009-08-25 @ 20:59:51
URL: http://jannicaaas.blogg.se/
Postat av: Olof

Hej!



Vill bara önska lycka till imorgon, och det var då en go bild på dig ;)



Hoppas vi ses snart igen.

2009-08-25 @ 23:07:13
Postat av: Anonym

Tack till alla er tre ^^

2009-08-26 @ 13:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0