TvättSöndag!

Tvätt tvätt och tvätt och JIPPI va skojjigt med tvätt.. eller.. inte :( BLÄÄ!
Igår kväll fick jag sällskap när jag kom hem och skulle ha en lugn lördag efter allt ståhej i Dalarna med Emilie ^^
Var så klart mysigt och denna söndagmorgon var lika mysig den med..
Tror nog att inget kan skilja oss åt... Vi är ju vi... <3

Har inte så mycket mer att skriva än att jag längtar tills imorn kväll eller så blir det tisdag morgon, för då ska jag och min kära på bilrunda lite här och var, i hur många dagar vet vi inte, men känner bara att vi ville komma iväg och bara vara själva och hitta på lite galna grejjer :)
Ska bli skojj!


Kommentarer
Postat av: <3

<3 :)

2009-08-30 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0