Välkommen!!!!!

Till mina blogg jag har försökt skapa, haha xD
Jag fattar inte riktigt allting men den dagen jag gör det så har jag den snyggaste bloggen på denna jord, tro mej ;)
Jannica försökte visa mej lite hur man fixar med bilder och sånt så lite fattade jag iaf när jag kom hem ändå ;)
Tack för det ^^

Vet inte vart jag ska börja, men varför inte med helgen som innehöll lite av varje, skratt, tårar, ångest, glädje...
Efter legat ett par dagar i sängen med att tycka synd om mej själv pga att blivit dumpad så tog jag mej själv i kragen och ringde lilla Märta (Jenny) och så klart ville hon gå en sväng med mej på krogen så jag fixade mej, la ölen i kylen och hon kom hit och jag bjöd henne på massa att dricka.
Tack Märta för en rolig kväll och att du ställde upp när du visste att jag behövde stöd.

  


Lördagen kände jag mej fortfarande inte tillräckligt på topp så bestämde mej för att gå ut igen.
Åkte hem till Dennis och förfestade, där var det massa kul folk som fick mej på bra humör och glömma det mesta.
Vi stack till Sjökrogen allihopa och där blev det ju som det blev också, men men, inte mycket att göra åt vissa människor som inte förstår bättre.
Iaf så efter krogen drog jag med lite kul folk till Bäckby på efterfest till kl 8 på morgonen och så fick jag skjuts hem sen, snacka om död man var, haha, men hade iaf jätte roligt med roligt folk :)

 



                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0