Bakis!

Ja, jag var riktigt jävla bakis när jag vaknade.
Kändes som hela skultuna gungade.
Sovit tre timmar, var tvungen att gå ut igår och så skulle man upp och jobba idag, helt död.
Blev fan ca tio öl igår, men mycket dans ;)
Emilie kom från Ludvika hit och gick ut med mej och Ellen.
Hon var här i tisdags med, så hon och Ellen kom och tog en liten kaffe här efter jag var och solade med mammsen ^^
Efter jobbet så stack jag och mammsen till stan för at kika kläder, hon skulle hitta nån t-shirt till sina brallor men hon hittade ingenting och jag hittade, en t-shirt, en tröja och en assnygg klänning, haha.
Stackars mamma som inte hade turen med sej denna gång och bara jag.
Hem fort och fixade mej och så klart hade jag på mej min klänning ^^
Emilie och hennes far kom och hämtade mej efter att redan fått i mej 4 öl.
Hon och jag gick till Pictures och tog ett par öl och väntade på Ellen som var och kikade på Lars Winnerbäck.
Hon kom närmare 11 och sen blev det ju en öl till, och en till, och minnet börjar bli sämre, haha.

Till Rockbaren stack vi, aldrig varit där, rätt shysst place faktiskt.
Vi dansade tydligen som idioter för fan så många bilder vi är med på i bakrunden som jag ska sätta upp här, haha.
+ fanns några till också, men dom var suddiga osv, så dom skiter jag i xD
Träffade söta lilla Dennis där med, tänk att man alltid krockar med han nånstans ^^
Ringde Björn som var våran lilla taxi och vi drog till donken och vad jag minns var att vi käkade som GRISAR.
Köpte jävla massa skit och hade cheesedipp på hela händerna och ketcup överallt och vafan så vi käkade, haha.

Kom hem och mosade godis och satt här, slocknade kl 4 nånting.
Vaknade... och var STENDÖD, hahahaha.

Gick bra att sticka till jobbet iaf.
Vi hade julbord idag och vadå.... är jag kräsen eller vad?
Varför åt nästan alla skitmycket när det inte ens var varmt och köttbullarna smakade ju anus.
Hahah, nej men seriöst, tyckte bara om de kalla prinskorvarna som igentligen skulle vara varma så mosade såna.
Men men, skönt var det att sitta och käka lite ist för att svetsa.

Drog hem till mammsen efter jobbet och färgade hennes hår och snacka skit.
Åt julskinka där med som hon hade fixat, mm mm mm ;)

Och nu.... nu ska jag ta mej en skööööööööön och vaaaaaaaarm dusch ^^





Puss på dej Dennis ^^

Ellen var baren ^^ Tack skitunge :)

Träffade en fiiiinfiiiin Diana där ^^


Vimmel, och nu börjar bilderna xD





Liten Snygging Rasmus kom med i min lilla ring med ;)

Skål?

HAHA, upp till höger.. vem fan är det blonda psykot? xD haha

Vem dansar jag med? HAHA

Och många fler finns,
jag har nog ALDRIG I HELA MITT LIV fastnat på så många vimmelbilder som nu.
Vi måste tydligen ha dansat som fan ^^
Kul var det iaf :)
När vi kom ut så vettefan vad vi höll på med, men emilie har fan ciggen i mitt HÅR!

Varför vi ligger på backen fattar jag fan inte xD

Grisarna!


TACKAR, för en rolig kväll jävla galningar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0