Deprimerad.

Jaha då var det onsdag då och jag är sjuk igen.
Fick feber och hela skiten i tisdags.
Kul att vara sjuk tredje gången sen man började jobba lixom.
Jävla skit, och läkarn hjälper ingenting för dom fattar fan inte ett skit.
Var där idag och hoppades på att jag skulle få medicin för jag är vit på halsmandlarna och haft feber och svårt att svälja och gör skit ont, men ICKE...
Blev ingen medicin för jag hade inte de bakterierna som man ska ha för att få antibiotika tex, HELT SJUKT.
Men kul då, får jag försöka göra mej själv frisk genom att mosa massa jävla iprem!
Dom kan ingenting nu för tiden dom där jävla tomtenissarna till läkare!

Och så är jag skitdeppig nu!
Toni ska sluta på jobbet imorn och sen när jag tänkt efter så ska Seija också sluta.
Just de två jag tycker bäst om ska sluta så klart.
Fick bäst kontakt med Seija direkt första dan jag började jobba och har alltid kännts så naturligt och skönt att prata med henne, hon har sån personlighet jag verkligen gillar.
Och Toni lilla 16åringen lixom, fan så ska han sluta imorn :(
Och jag som är sjuk kan inte ens ta farväl av honom ju.
Vi som alltid gick ut och rökte/käkade tillsammans och fjantade oss jämt, nu är det slut på det med.
Jag fastnar så fort för vissa människor som jag fattar tycke för,
och det är lite farligt för jag blir så ledsen sen när dom försvinner ifrån mej sen.

Suck suck suck, nu är jag deprimerad :(


Behöver cigg och öl, men jag sjuk så om jag röker så smakar det bara skit och ölen smakar ingenting,
så fort jag blir frisk så blir det fan att röka och dricka öl!



                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0