Perfekt!

Hej söndagskväll innan måndag som är en tråkig jobbdag.

Helgen har varit helt prefekt!

Fredags så träffades gamla vänner, fiender och ja.. jag vet inte vad.
Men vi samlades ihop allihopa iaf innan utgång ^^
Träffade Ellen, Rebecca och Jenny på bussen efter allt kaos jag hade med folk som ändrade hit och dit och massa jävla missförstånd, tänke nästan stanna hemma men icke, valde att hänga med ut ist då ^^
Vi åkte till Centralen och väntade in Emilie som tåg tåg från Ludvika i sissta sekunden och väntade in Jennie och Anna.
Jennie hann först, och efter våra onödiga tjafs så gav vi varandra en kram och slutade fred ^^
Sen kom fröken Emilie och senare kom Anna.
Vi måste ha sett ut som idioter så som vi fjantade oss vid centralen haha, skitkul hade vi iaf allihopa.
Jenny drog iväg med några andra och vi andra 6 stack till Pitchers och tog en öl och härjade lite.
Stack senare till Bmb och hade det mer än kul, iaf jag ^^

Mötte Clas där inne också så han hängde ju så klart med på oss, och såg fröken Iman där också.
Så det var ju skojj.
Dansade som satan och drack en del så nu vågar jag inte titta hur mycket jag har kvar på kontot, haha.
Har inte direkt minne av allt som hände men finns inget negativt i mitt minne iaf xD
Hhahaha Ellen är ju skönast, hon hade råkat dricka ur en killes drink typ halva glaset och så ställde hon tillbaks den på högtalaren, och så säger han till henne "hallå det där va min drink".. och Ellen säger bara "Ahaaa tack tack" och dansar vidare därifrån.. hahahahahahah xD
Typiskt henne lixom, haha men det är nästan samma svar som han skulle få från mej med :D

Vi stack när det stängde och frös ihjäl ute, så jävla kallt det var.
Emilie var bäst efter krogen, hahaha.. finns bild när hon flyger först på rygg sen flyger hon på mage och Clas fölg han med tydligen, hahaha.
Jag minns inte ens att nån halkade överhuvetaget, men finns ju bildbevis dock ;)
Emilies käre mot kom iaf till slut och vi stack till donken och väntade på våran mat i ÅR OCH DAR, ingenting var färdigt lixom, men till slut fick vi ju våran mat.
Och i bilen trängdes vi, och var skönt när vi kom hem.
Clas gjorde mej sällskap till Skultuna och vi skyndade oss hem hit och mosade våran mat från donken och snackade lite skit.
Vid 5 så slocknade vi och vaknade vid 9 första gången och sen sov vi till nästan 1 ^^
Han sa med sin norrländska dialekt "Jag har då aldrig mött såna människor i hela mitt liv som dina vänner" hahahahah..
Och det har nog ingen som aldrig träffat dom, tror nog att ingen har så roligt som vi knäppisar när vi är ute, det händer alltid galna saker när vi gör nånting.
Kanske för att vi inte visar nån respekt knappt för nån annan förutom oss själva, hahahahaha xD

Tack för en skitrolig fredag Tjejer + Clas ^^
Vilken kväll alltså!

Lördagen så var jag rätt så bakis, vid 3 så vinkade jag av Clas vid bussen :P
Stack sen och köpte lite godis och så stack jag till Ellen och Rebecca i stan.
Tog långpromenix med vovvarna i det mysiga vädret, vindstilla + att det snöade lungt ner, PERFEKTA vintervädret ^^
Vi mosade godis och chips och kollade på Robinsson och snackade massa om fredagen.. haha.
Fan vad man får skratta dagen efter pga vissa dumma saker som hänt, som jag inte nämner här xD hahaha.
Jaja blev en lugn lördag iaf och det var skööönt.

Nu så är det dags för en liten film sen hitta till kudden så man orkar upp innan 8 imorgon.
Mycket mer lockande att ligga kvar och mysa i värmen ist för att gå upp i detta väder :(

Skål ;)

Ellen vad gör du? xD

Töserna Rebecca och Ellinor xD

En blond tönt ^^

Bajsaru? xD

Tjuvrökning medans Ellen gör sina behov xD


Våra riktiga jag xD

Hahaha galningar på väg ^^


Aaaaw, alla blev Glada när Emilie tog sej hit ^^
^

Sötisar da ^^

CrazyLadies xD


Tänk nu har vi två varit vänner i 19 år Emilie :D

Haha sötnos ^^

Fråga inte om jag försöker släppa en skit elr vafan jag försöker göra xD

pitchers ^^

SötAnna ^^

Ellen tjuvrökeeeeeeeer! Och Jennie ser ut att vara lite rund under fötterna xD

Emilie hittade nån skum snubbe, haha.

Rebecca är ego med sin mobil och varför ser Anna skitnödig ut? Hahahaha xD


Nånting är jätteroligt tydligen xD

Galna människor xD

haha jag och Jennie dansar lite xD

Mitt vita linne SKA vara lite ovanför knäna!
KUL att mina vänner inte varnar mej när fiffi börjar synas xD HAHA.

Puss puss xD

Där har vi ju fiiiinfina Iman :D

Hahahaa jag älskar bara det här fotot, Emilie ser helt galen ut xD

Haha Clas är nöjd ^^


Utomhus i kylan, vad Clas gör så att min jacka är så där kort vet jag inte xD haha.

Emilie flög........

Och flög.... hahahaha, Jag försöker hjälpa henne ser det ut som xD

Fylleskalle!

Avslutar skiten med Donken xD


                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0