Nu Var Det Jul Igen.

Tjohejj och just nu har man vaknat, eller kanske för nån timma sen.
Ska snart gå hem till mammsen min och käka lite julmiddag igen för att Keijo kommer ju dit och käkar så tänkte att jag skulle dit och joina dom lite ^^

Haha, i onsdags efter jag fikat med mammsen så drog jag, syster och mammsen till min och min systers barndomsvän Jannica och spelade spel, men hon var inte där just då.
Så blev med hennes mor Anja och Anjas man "Svenne" och hennes syster Heidi.
Först blev vi bjuda på massa god fika och sen blev det ju spel.
Och det var ju hur kul spel som helst, haha.
Man ska vara par mot varandra och det var jag och Heidi mot, mamma och svenne, och syster och Anja.
Och jag och Heidi vann så klart, kanske för att hon har en smart hjärna, haha.
Iaf så skulle tex hon börja med att ta upp en liten bricka det kanske stod "snorkråka" på och så hade hon en halv minut på sej att försöka få mej att fatta vilket ord hon menade utan att nämna nånting av ordet som stod på lilla brickan, men gick ju ganska bra ändå :D

Jannica kom senare och så blev det att jag och hon körde med varandra och Mamma och Anja, hahahhaa.
Mamma är så rolig när hon försökte förklara "prinsessan" lillian, hahaha.
Ingen kan förstå hur kul det var om man själv inte var med och förstod finska men hon sa iaf "sån där fiiin klänning och.... liten flicka" hahaha, och det skulle Anja förstå lixom prinsessan Lillian? xD
Fan vad vi skrattade den kvällen och hade skojj, måste köpa det där spelet.
Blev bjuda på lite ostbricka också och vin och öl, mums mums ^^

Kom hem vid 12 och sen tittade jag på 2012, och den sög iaf.
Men somnade till slut iaf ^^

Julafton var ju här igår och vaknade lite senare än jag skulle och gav Drina hennes julklappar.
Hon var så sööööt såååååå ^^
tog en öl medans jag stod i varm dusch, det är ju nästan lite lyx, iskall öl när man duschar varmt, mums ;)
Pappsen och jag tog en promenad hem till mammsen vid 3 tiden och när vi kom dit var maten klardukad och då var det bara att hugga i.
Var riktigt mumsmums mat och för mätt blev man som varje jul.
Efterrätt blev det risalamanta eller vad det heter och chokladpudding med grädde, inte för att jag direkt kunde äta så mycket men smakade iaf ^^
Sen blev det att öppna lite julklappar och alla blev nöjda och glada.
haha, jag och min syrra har samma hjärna, vi köpte exakt samma sak till varandra fasst olika doft.
Var en hel fin paket med olika saker i så som bodybutter och skrubb för kroppen och tvål och duschtvål.
Blir man fin och len i hyn sen :D
Sen fick jag lite annat smått och gott som presentkort på new yorker och skoaffär osv.
Och godis har jag nu så det räcker i ett år, haha fyfan vad man kommer bli tjock om ett par veckor alltså xD
Och jo... sen blev det FIKA, fasst alla va så mätta så mosar man och mosar man, varför gör man så?
Bara för att det är jul eller? xD

Efter vi fikat och så, så försvann pappa hemmåt och jag blev kvar hos mamma och mötte Ellen sen senare.
Tog med en varsin öl till henne och mej när vi skulle gå promenad mitt i natten typ xD
Hon hade ju med sej lilla Sally också och det blev fan en rätt lång promenad ändå.
Trevligt var det ^^

Efter jag varit hos mamma idag på lite middag så ska jag hem och fixa mej lite grann, ska ju ut ikväll med Fröken Emilie och hennes karl som åkte hit från ludvika och så klart ska Ellen med :)
Men vettefan vad jag ska ha på mej alltså, kläder man haft en-två gånger känns så tråkiga och gamla på en gång så vafan... usch.. avskyr kläder, köper ju nya hela tiden fasst jag knappt hunnit använda de gamla.
Men nånting ur graderoben lär jag väl hitta iaf... hoppas jag ;)

jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla besviken på en person alltså.
Helt sjukt besviken.
Du gjorde fan en miss där... en jävligt stor.
Fattar inte hur du kunde, du kommer ångra dej.

Nej nu jävlar... nu ska det bli BIRA BIRA BIRA, BÄRS BÄRS BÄRS ;)

Onsdagskvällen, Jag och Heidi leder så klart ;) haha.

Lite ostbricka ^^

Julmorgon med Drina ^^


Sötnosen älskade sina två paket ^^

Landat hos mooor.

Middag med dom bästa <3

Hohoooo xD

SysterSöt.

Vi tänkte lika xD

Ellen och Sally och Lapin xD



Ser drogad ut xD

Aaaawww ^^

SMIIILE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0