Ett hål!

Man ska aldrig vara för säker på nånting, jag har fått mitt första hål på 22 år, haha.
GRATTIS till mej!
Så fick man tid i januari att gå dit och borra lite, LÄSKIGT, aldrig borrat en tand förut, undra hur det känns :(

Idag har jag inte gjort nånting alls förutom att setat vid datorn och käkat godis, haha.
Fan skulle vilja ut på en promenad med Ellen och vovvarna men hon är väl upptagen med nånting eftersom man inte får nått svar på sms.
Hon har alltid nånting för sej den lilla tomtenissen xD

Imorgon så ska jag till jobbet iaf, inge snack om saken.
Efter jag jobbat ska jag hem till Tina på lite fika och höra hur hennes helg hade gått ;)

Fan snart är det julafton... jippi? Suck.
Denna jul känns väldigt tråkig, speciellt när det inte finns nå snö och så är det bara, jag, syster, mamma och pappa som ska fira.
Känns helt värdelöst nästan nu när man blivit äldre.
Ingen vet vad de vill ha i julklapp och så vill man inte ha nånting speciellt heller längre, blir väl att alla köper presentkort till varandra eller nånting, haha.

Jag har nästan bestämt mej att jag ska ploppa ut en unge till nästa jul, haha.
Julen blir ju så mycket roligare med barn i närheten, julen betyder ju nästan som mest för dom.
Får se hur det blir med den saken, man vet ju aldrig ;)

Fan va trött jag blev helt plötsligt.
Ska nog lägga mej i sängen och vänta på Andra Avenyn, och efter det blir det varm och skön dusch och sen försöka sova.

Känns inte lika roligt vid datorn längre, jag saknar en person jag brukar prata med, fasst vi inte direkt var sams alla gånger men ändå flög tiden alltid iväg när vi hade våra diskussioner, och man hade alltid nått att se fram emot när man kom hem, men nu känns det rätt så tomt..

Jag lär väl vänja mej vid det, eller?

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0