HejHopp?

GummiSnopp!
Idag har dagen varit lugn, har vaknat.. konstigt?
Tvättade lite idag och åkte iväg och köpte lite julklappar till Drina som jag slog in och la under hennes lilla julgran :)

Var på stan med Jenny igår och julshoppa, fan vad vi sprang runt i över 4 timmar.
Hon skulle fixa till en jävla massa folk men hon lyckades inte till alla, haha xD
Varför är julklappar så svårt?
Iaf om det är till killar och dom inte vet vad dom vill ha ens.
Tog en fika och träffade hennes Mange och nån polare till han, Pontus minns jag att han hette.

Köpte med mej massa godis hem som jag kunde ha till Andra Avenyn som är såååå bra ^^
Tittade på Twillight inatt "New moon", den var väl sådär, inte alls lika bra som första, men så brukar det väl vara.

Ska strax ta en promenad hem till mamma och ta en fika där sen ska jag och lilla Kim iväg och sola :)
Ska försöka hinna träffa Ellen lite senare också, om hon har tid förståss.

Imorn är det Julafton och det är då man ska vara trevlig och ingenting annat, haha..
Men det är tur att jag bara har goda minnen från alla julafton jag haft sen jag va liten iaf.
Det är väl då man vill ha goda minnen?
Julafton känns alltid så sorlig, eller julen överhuvetaget tycker jag, vet inte riktigt varför.

Nej nu så ska jag försvinna ivg härifrån och hem till mor. :)

Bäbis satte sej direkt vid granen när hennes
julklappar hamnade där under :D


Nyfiken ^^

Min Prinsessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0