Helgen!

Juldagen då var det dags för utgång med Emilie och Mange som kom från Ludvika.
Skulle umgås med hennes bror och hans flicka med.
Dagen började med att gå hem till mor och mosa i sej lite julmat, Keijo kom dit och hälsade på och Jenny :)
mätt blev man som fan, sen var det bara hem och börja fixa iordning sej.
Vid sju så blev jag upphämtad av Emilie, Mange och Ellen och sen stack vi till Pierre (Emilies bror) och han hämtade upp oss för vi skulle hem till han och hans flicka Jennie på bäckby.
Och ja, vi skulle tydligen ta en genväg men vi fastnade i snön så vi kom inte därifrån men med lite hjälp så kom vi loss till slut iaf, haha xD

När vi kom fram så var den bara att hinka i sej, iof hade ju jag och Ellen lite försprång eftersom vi inte behövde sitta bakom ratten nån av oss xD
Var iaf jätte trevligt hos Jennie och Pierre, satt och snackade massa skit och lyssnade på musik :)

På väg till bussen så blåste man fan nästan iväg, jävla snöstorm det var ett tag, fyfan :/
Och på bussen precis innan stan så ja.. det blev bråk mellan lite folk och en fick en smäll så han började blöda och Mange hade hoppat av en hållplats innan, hahahaha.
Ellen bara "MANGEEE MANGEEE HAN ÄR INTE HÄÄÄR, VART ÄR MANGEEE?" och ingen hade verkat brytt sej haha.
Han kom gående från ingenstans sen xD
Iaf, efter tjafset på bussen så blev allt bara helt jävla knas och jag började grina och andra började grina och allt bara var fucked up.
Iaf.. inget att älta över så är tysst om det här med, men det var inte roligt iaf.
Finns människor som iaf KAN be om ursäkt till skillnad mot vissa andra, men men :)

Ellen och jag hamnade till slut ensamma, så vi drog till nån pub där man kunde spela biljard och en massa.
Var iaf asnice pub och vi hade skitkul iaf, hahaha xD
Blev några öl och lite dans osv.
Satt där till snälla Björn kom och hämtade oss och sen körde vi till donken och vafan TRE jävla cheeseburgare mosade jag i mej och strips och hela köret, haha, jag var visst lite hungrig xD
Däckade nästan direkt när jag kom hem och vaknade med ÅNGEST, för att ens ha gått ut och slösat pengar på ja en skitkväll, men ändå blev den rätt så rolig till slut iaf :)
Iof var den väldigt rolig i början hos Jennie och Pierre också.

Lördagen var jag ju bakis och fan var bara deprimerad, så jag mosade i mej godis och en massa och låg och tittade på tv hela dagen och kvällen.

Idag tog jag mej en liten promenad med Ellen och lilla Sally, efter det så stack jag hem till mammsen och fikade lite och sen blev det sola.
Sköööönt att sola nu när det är sånt här väder ute :)
Stack hem till mammsen igen efter jag solat och sen blev det ut och åka pulka med syster, Jannica och hennes syster Heidi ^^
Skojj ju med sopsäckar och bakplåt att åka med, fan plåten flög man med en jävla fart ;)
Testa det, haha.

Kom hem helt jävla blöööt, så bytte om till myspyskläder och nu sitter jag här ^^

Nu så bidde det lite film, vilken vet jag ej, men nån blir det iaf :)

Mosa mat med Mamma,Keijo,Jenny och syster ^^

En jag håller på att fixa mej liteeee ^^

Färdiiiiig ^^


En Ellen och jag xD

Emilie ^^

Fasst xD

Skååålis.

Landat hos Jennie and Pierre ^^

^^

Aaaw, syster och bror ^^

Coooooolingar ^^

Fråga inte xD

Hhahaha Jennie, du har hål i din strumpa xD

En litet kärlekspar ;)



Är det här kärleksparet fulla eller? xD

Jag mosar Emilie xD

Ellen på... ja den där Puben xD hahaha


Jag försöker tydligen ringa och få tag i en idiot.

Haha vi hittade några killar och ett par brillor xD

Och en supergo tjej fann vi som var med sin brud där ^^

haha, jag har en puderfläck på min näsa xD


Pulkagänget xD

Både Heidi och Valencia flyger xD

Vilken SÖT syster jag har :D hahahah

Vi hittade en liten igloooo

Heidi

Jannica

Syster

Jaaag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0