Hemma!

Fy skäms på mej!!!
Jag ska vara på jobbet just nu men jag är hemma.
Därför måste jag göra nån nytta idag, ska städa och grejja så jag får det snyggt.
Så slipper jag få så mycket ångest att jag inte är där.
Iof så kände jag mej sjuk igår när Ellen var här, HAHAHA ja bara därför lixom för att hon var här :D
Haha nedå, men annars.. kände mej feberig.
Men ja nu mår jag väl bra.. antar jag xD

Ellen kom hit igår kväll och vi satt och tittade på foton och fyfan vad vi garvade åt gamla foton hur man såg ut förr osv, haha.
Blev kaffe som vanligt sen fixade jag popcorn och vi tittade på Andra Avenyn.

Senare blir det att hälsa på mamma som kommer hem ifrån findland och lyssna på vad hon har att berätta.
Sen händer det väl inte så mycket, det är ju iof måndag.

Tjohejj!

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0