Ingen lust.

Sitter hos mamma nu, hon och Keijo kom hem för ett litet tag sen med lite godis till mej från Finland och så har vi ätit lite och fikat lite finska munkar som var mums.

Tittat på lite roliga bilder dom tagit därifrån i helgen också.
Min moster fyllde år så dom åkte dit och firade henne :)

Jag känner att allting känns blääää, fasstän jag har städat och tvättat idag och en massa saker för att jag inte var på jobbet.
Jag känner att jag inte vill dit imorgon heller, vet inte varför allting just nu känns så drygt.
Ingen lust med nånting alls, och allting känns helt värdelöst och tråkigt och jag känner mej fet och ful.
Kanske för att jag ska få min kära mens snart, eller nånting, brukar vara så en surpuppa innan den dyker upp men jag vet inte.

Ska iaf hem strax och göra nånting sen ska jag väl sova nångång när jag väl somnar, kan aldrig somna i skaplig tid, blir alltid vid 2-4 tiden och sen går man upp 7-8, skapligt död man är då, iaf när man sovit så varje dag i en veckas tid :/

Hoppas att man vaknar upp imorgon och känner att man vill upp.

MysPys mamma och våran granne har gjort ;)
Tänk om alla kunde fixa så här fint till julen, skulle det vara supermys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0