Kväll med mor.

Just nu sitter man hos mammsen och är skitmätt, blääää.
Har mosat massa goooodis och korv me bröd.
Känner mej som en boll.

Såg på Robinsson och nu tittar vi på Paradise hotel, inte för att jag följer det direkt men men ^^
Vi höll på att fjanta oss med systers webcam på hennes bärabara jag sitter på nu, tog massa kort och grejjer och mamma fattade inte ens att jag tog kort fören efter så här 30 bilder jag redan hann ta, hahahaha xD
Skönt med en sån här kväll efter gårdagen som var lite galen ;)

Imorn så ska man hem till Tina och baka pepparkakor, ska bli skojj :)

Snart ska man kila iväg hem och få lite sömn innan man ska upp imorn tidigt och åka iväg ^^







                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0