Minnet är inte alltid på topp!

Hahaaaa, Ellen kom hem till mej ikväll och lite bilder på min dator från hennes kamera och berättade saker jag inte ens har minne av i onsdags, haha :D

Hade tydligen börjat "skojbråka" med en kille när vi väntade på skjuts.
Hade puttat ner han på marken och stampat på honom med ena foten och sen satte jag mej på honom och sa "åååh perfekt rökplats juuu" haha, och han hade legat där som en idiot och inte fattade nånting, hahaha.

Hon berättade också att Emilie inte ens minns att jag skjutsade henne i kundvagn vi hittade där, hahah.
När Ellen visade henne filmen (som jag har på facebook) så hade Emilie tydligen bara sagt "Va? åkte jag kundvagn?" Haha, var du lite rund under fötterna Emilie? ;P

Nej fyfan vad kul vi hade, haha.. När man är med nån av er så händer det ALLTID nånting.

Ikväll så har kvällen varit lugn, hade tänkt att festa men blev inte så.
Stack hem till Ellen efter hon varit här och kollade på The Grudge, Ellen kom inte ihåg om hon sett den eller inte så hon ville se den, och jag tycker den är lika läskig varje gång.. :(
Så nu är jag rädd, hahahahaa.

Imorn så blir det nog partajj..... HOPPAS!

Nu ska jag försöka sova fasst jag är skiträdd, haha.. typiskt mej och nojja upp mej jämt.

GODNATT!

Två galningar från i onsdags ^^


HAAAHAAA ^^

Snygg jävla avslutningsbild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0