Pulka.

Efter att ha varit på jobbet och grejjat lite med papper och varit och bråkat lite på försäkringskassan så kom jag hem och pyntade Julgranen och sen sussade jag lite middag innan Emilie kom hit från Ludvika :D
Jag avskyr arbetsförmedlingen och allt sånt skit, fick reda på igår att jag tydligen bytt handläggare vilken jag gjorde för länge sen och min konsulent fick reda på det samtidigt med.
Jag sa att jag tycker att det där borde dom informera mej om när dom väl byter och det tycker hon med, men icke, ingen säger ett jävla skit så man vet ju ingenting, smart!
Spelar ingen roll, hon jag hade innan var värdelös, han jag fått nu verkar helshysst ^^

SEMESTER nu tills den 11e januari fick jag idag också :D
Skönt, ska jag åka till Ludvika och hälsa på Emilie och åka skoter nån dag, så kul!

Iaf när Emilie kom hem till mej igår så stack vi hem till mammsen min och fikade ett tag och pratade lite om allt möjligt som vanligt.
Efter vi varit där stack vi upp till mej och bytte om till termosar och hela skiten, haha vi var riktiga sexybabes, eller vad säger du? ;)
Mötte Kim nere vid porten och vi stack iväg till lilla backen och åkte i sopsäckar :D
Så jävla skojj när man sätter sej i dom stora svarta säckarna, fan man flyger som en liten vante.
Men men, kul hade vi och sen gick jag och Emilie hit och och drack kaffe och fjantade oss som vanligt.

01.00 på natten så stack vi in till stan till donken, hahahaha.
Fan vi var ju så sugna så vi var tvugna, jag lovade Emilie att bjuda henne om vi åkte in, så vi rullade iväg och moooosade massa donken mitt på natten fasstän vi skulle upp kl 7 på morgonen.
Hem kom vi och och hade bestämt oss att lägga oss direkt när vi kom hem, men det gick ju inte.
Emilie höll på att fjanta sej på golvet på madrassen och jag i min säng och vi tog kort och hade skrattattacker och lekte mongolider och jag vet inte vad, hahaha.. fyfan va sjuka vi är igentligen :D
Kändes precis som förut vi sov hos varandra när vi va små, höll vi på så där också.
Vet inte när vi somnade men kanske var närmare 5 eller nått, inte mycket sömn där inte.. haha.
Men det spelar ingen roll, vi hade ju kul iaf xD

Nu ska jag fixa men lite, ska möta Jenny på stan och julhandla lite och ta en fika med henne, sen blir det att komma hem och kika på Andra Avenyn ^^


Vi e ju så sexiga, och jag har ju snyggast termosar, haha xD

En liten Kim och Emilie ^^

Tituuut.



                                       Vi = Skadade!


                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0