Stresshuvud!

Goddag en stressdag, mitt huvud sprängs av att tänka på tusen saker samtidigt, känns som håret ska lossna helt från skallen vilket det snart gör, och känner att jag ibland bara vill skrika och gråta ut och bara försvinna iväg en stund ifrån allt skiiiiiiiiiiit.
Ibland önskar jag att jag inte kunde tänka, bara vara tom i skallen, men nu är det fan saker där uppe hela tiden.
Som förra veckan tex på jobbet så låste jag upp och låste skåpet 5-6 gånger innan jag skulle hem, bara för att jag glömde saker.
Idag var en sån dag, fan gick till försäkringskassan och tjafsade med dom som inte visste nånting om nånting.
Fan försöker rensa igenom papper från alfakassa, försäkringskassan ams, ALLT.. blir skadad i huvudet.
Jag HATAR papper, och jag HATAR när allt bara är kaos och jag förstår ingenting, precis som det är just nu.
Känns som jag har 1000 bollar i luften samtidigt när det gäller allt, men jag skulle nog bara klara av att ha 2-3 st bollar i luften samtidigt.
Nog med det!!!!!
Nu är jag hemma, och nu ska jag inte tänka på nått.... vilket jag gör ändå... Jag får panik av att bo med pappsen, inget fel på han.. MEN jag är vuxen och behöver nått eget, vad det än är så går ALLT ut över han, fasst han inte ens har gjort nått fel.
Jag BEHÖVER nått eget helt änkelt!
Men svårt att hitta lägenhet, söker iaf på ettor överallt nu, hoppas jag får nån snart.

Igår stack jag till Tina och hälsade på efter jobbet.
Vi gick och hämtade lilla söta Thea på dagiset och sen stack vi till henne och Tina bjöd på ööööl och tacos :D
Vi fixade och donade och sen mosade vi oss proppmätta.
Och senare blev det godis.
Satt och lekte med Thea också, haha, hon har fått ett litet eget kök av Tina och sen sprang hon in med muggar och bestick till vardagsrumsbordet och så bjöd hon på kaffe ur hennes leksakskanna :D
Så vi satt och skålade och drack som fan ur muggarna som var tomma hela tiden, och så började vi mata varandra också, haha Thea blev lite funderasm när hon skulle mosa kaffel i min käft och jag höll fasst den med tänderna när hon försökte dra ut den xD hahaha, hon är så söt och rolig.
Massor med pussar och kramar fick man från henne den kvällen :)
Kul att träffa Tina också, vi ses så sällan känns det som :/
När jag skulle åka från henne så missade jag bussjäveln PRECIS, fyfan så jag kom inte hem fören efter 23.00, sen kollade jag på "Bonde söker" på datorn och sen blev det dusch, så slocknade inte fören vid 2-3 tiden inatt igen.

Denna kväll ska jag gå i sängs lite tidigare iaf!

Imorn så börjar ju helgen men vad ska man hitta på?
Orkar inte planera nånting, tar dagen som den kommer, är väl bäst så.

Nu ska jag grejja och dona med pappren och ringa runt och ja, fyfan usch!

Mor + Dotter ^^

skåliiiss!

Äru kaxig eller? xD

Hopp å skutt ^^




Me love The Queers ^^



                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0