Tandläkarn!

Jahapp, så ska man dit idag också.. blääää.
Slöseri med pengar, jag har aldrig haft ett ända hål och kommer inte ha det nu heller, men men.
Man ska väl alltid vara säker som dom säger.

Idag har jag knappt gjort nånting, bakade scones till frukost, fyfan vad gott det är, äter fan nästan varje morgon nybakade scones med ost, gurka och tomat på med en kopp kaffe :D
UUUNDERBART GOTT... mm mm mmm ;)

Ikväll så blir det att följa med syster på en visning på nån lägenhet sen blir det godis och Andra avenyn ^^
Bästa serien!

Nu ska jag fixa men lite innan jag ska gå till dumma tandläkarn, haha!

Prinsessan och hennes lilla fågel xD haha.



I close my eyes and I imagine
That you holding me so close
But its all just in my mind
Still youre the one that I always wanted
But I know its make believe
That youll ever be with me
So you are my secret love
Its you I dream of
I long for your touch
But I know that you will always
Be my secret love
I wish that we could be together
But I know its in my mind
I can never let you know I can never let it show
How I want you how I need you
I have to keep my secret safe
Cause it would be out of place
To try to make you mine, all mine
 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0