Tjockis!

Jaaa vafan, har mosat i mej en STOOOR kinapåse idag och sen massor av mat, och nu känner jag mej som en sån där superduperfetma xD

Igår så bestämde jag mej för att dricka öl så stack hem till jenny och sen kom Tommy dit man inte sett på hundra år eller nått.
Satt och drack och snackade skit och sen kom Jonas dit och hans polare för Jonas skulle vara våran skjuts till stan ^^
Kul att träffa han, oavsett våra gräl hit och dit, hahaha.. men vi blir alltid sams till slut ändå :)
Tommy blev kanonfull och däckade på soffan, hahaha, Jenny fick liv i han när hon hällde vatten över honom.
Tyckte inte han va så dragen men tydligen var han det xD
På väg in mot stan till Rockbaren stack vi.
Var lite folk, kanske för att vi kom dit liiiite tidigt, kl var typ 11 eller nått, dit ska man ju inte gå fören kl 12 som tidigast, men men.
Jenny och jag hamnade i kaos ett tag så vi skilldes åt, haha.
Men vi sa förlåt till varandra efter nån timma och allt blev bra, fasst hon var hemma redan då och jag stod med Jonas och hans polare på stan och grina, hahaha, vilken tönt jag är :D

Stack med Jonas och hans polare hem till Jonas ett tag och sen vid 3 blev jag hemskjutsad.
Jonas är så söt och go som ställer upp när man behöver det, me like you <3

Hem kom jag och mosade i mej en panpizza och en chokladkaka, hahaha TJOKIS JAVISST!

Vaknade och kände mej typ jättebakis.
Pappsen skulle iväg så sa hejdå till han, han stack idag vid halv två och kommer hem imorn eftermiddag, så Ellen ska väl komma hit ikväll och baka pepparkakor och sen får man se vad som händer.
Imorn måste jag igentligen till jobbet men vadå.... får man inte vara försvunnen en dag eftersom jag ändå sjukskrev mej i fredags? ;)

Får se hur jag gör, vad som händer för kul.

Nu ska jag försöka få tag i den lilla tomtenissen och kolla läget med henne hur det blir xD

Tjohejjj!!!

SKÅÅÅÅÅÅÅÅL!


MongoJenny :D


Tommy däcka :O

Jag tycker det är kul att mosa saker på folks ansikten som har däckat ^^

Jonas som är så fin vill inte vara med på bild ;(

Skål fyllisar!

SötDennis var där ^^  HAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0