Tröttis.

Hemma efter en skitkul fredagskväll :)

Efter jobbet och efter att ha mött Jenny på stan ett litet tag så stack jag hem och blekte utväxten men nu ser det gult ut ist, lyckas aldrig bli riktigt ljust som jag vill ha, men men..
Fixade mej och åkte hem till Clas igår kväll och snackade lite skit och drack lite öl.
Inte träffat han sen, ja jag vet inte när, vi möttes på tåget mot sthlm en gång och bytte nr, haha.
Efter det har vi inte setts alls men var kul att träffas för en gångs skull ;)

Vi gick och mötte upp Iman sen stack vi till Erick.
Där var hans polare, shysst folk faktiskt.
Var så kul att träffa Erick som jag inte gjort sen han slutade jobba, han fick en baaamsekram, och ja.. lite pussar på köpet också ;) haha.
Spelade ölspelet och "jag har aldrig" hahaha, jag älskar "jag har aldrig", det är så kul att ställa riktigt perversa och sjuka frågor ibland ^^

Var där till halv 12 nånting sen tog jag, Clas och Iman taxi till stan och hamnade på BMB.
Kul som fan var det faktiskt, och lite rajtantajtan hit och dit också ;) hihihihi.
Men dans blev det, hela kvällen lång.
Clas stack sen hem och jag och Iman gick till donken och MOSADE som fan, och gott var det ;)
Tog bussen hem till Tina som jag fick sova hos fasst hon var hemma med sin dotter, men jag för ju inte mycket liv så hon tyckte det var lungt ^^
Satt uppe till 4 nånting innan vi gick och sussade.
Så snäll Tina var och hade bäddat klart i myspys soffan till mej :D Tack så myckeeeet ^^

På morgonen blev Thea lite chokad när hon såg mej i vardagsrummet, haha.
Men hon blev ju inte besviken heller, hon skuttade runt som vanligt och sen käkade vi frukost och hon var duktig på att kladda, haha.. men som Tina sa, bara för att jag var där så skulle hon fjanta sen lite extra :D
Men dom är ju så småbarn, så söta så ^^

Mammsen kom och hämtade mej vid 2 tiden och vi gick in på ICA och köpte massa godis, haha.
Vi ska titta på Robinsson hon och jag ikväll och ha lite myspys ^^
Var länge sen jag och mammsen låg och mosade godis framför tv:n.

Nu ska jag kanske sova lite middag, så tröttis så xD

Iman sötis hos Erick brevid nån jag inte minns namnet på xD

Finfin Clas och jaaag!

Aaaaw, vi är ju iaf inte blåögda ;)

Eriiiiiick sötnoooos ^^

Ölspel pågår ^^

KlunkKlunk ^^

Peace ^^



På Bmb blev det inga fler bilder, där var vi för upptagna, haha.
Men tack för en underbart rolig och trevlig fredag allihopa :D

                   


Kommentarer
Postat av: iman

ha ha ja det var roligt :)

jag hade skitkul :P

vad fina bilder det blev!!

2009-12-14 @ 23:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0