En Lördag Med Iman!

Igår så vaknade jag och var skit seg, visste inte vad jag skulle göra.
Vid 4 tiden så ringde jag till Iman och spontant så bestämde vi oss att hon skulle komma hit och dricka :D
Hade ju en hel Smirnoff kvar som hon kunde ta, annars skulle den aldrig bli uppdrucken.
Iaf så satt vi här och hade jääättetrevligt och snackade massa skiiit och sjöng.
23.15 bussen tog vi in till stan efter 6-7 öl och Iman som fick i sej över halva 70isen, hahaha xD
Sen blev det BMB och stod inne på toan och försökte mosa i oss en kvarting smirnoff typ som Iman hade tagit med i onödan, hahaha, Iman bara "drick drick drick" och jag försökte dricka som en idiot samtidigt som jag står där och röker, hahah, och FYFAN vad äckligt mycket folk det var där, det var fan överfullt, dom borde inte ha tagit in så många dit, man kunde knappt gå.
Och vad som hände där inne minns jag inte riktigt, dansade som idioter gjorde vi iaf, sen vid 2 drog vi till donken och mosade cheeseburgare såååklart vafaaan ;)
Iman sa "Du är fan cool Cissi".. och jag bara "Va? Varför då?" ... "Du har druckit skit mycket, mer än mej och du har inte ens spytt"... hahahaha, men hallå, jag är ju fan finne ju, jag kan dricka iaf minst 20 öl utan att spy.
Try me! ;)
Iaf så stack vi hem till Iman sen, fick skjuts av nån lirare... skönt, slapp man ta bussen.
Hos henne minns jag att jag sa hej till hennes bror Sulle och skrek godnatt till han också, sen slocknade jag som en stock, hahah.

Och nu så är klockan 10 och jag har redan hunnit hem till och med :P
Tinas lilla dotter Thea fyller år idag, så jag ska dit på kalaaaas :D
GRATTIS SÖTA THEA!

Så nu blir det dusch och sånt, sen ta bussen hem till Tina :P

Hoppas resten av befolkningen haft en trevlig helg, min har varit helt okej iaf!


Iman med min flarra xD

En töntig jag ;)

Iman är fiiiiiiiiin ^^

Vad gör jag? xD

Blev inga fler bilder, men tack för en rolig kväll Iman ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0