Fåret Shaun!!!!

Igår Tisdag så vaknade jag som vanligt och drog till jobbet.
Lika kul som vanligt var det och nu speciellt när två roliga pojkar har börjat där också ^^
Kom direkt bra överns med dom, som jag oftast gör med nästan alla av det motsatta könet.
Tjejer är bara oftast till problem, alltid tjafs och skitsnack och bitchattityder.

Efter jobbet drog jag till stan och träffade Iman, var så länge sen, bjöd henne på käk och sen bjöd hon mej på kaffe :)
Satt i tre timmar och de tre timmarna flög iväg bara, haha.
Vi måste börja ses mer, och så lovar jag att komma och hälsa på dej och din käre man i London ^^
Fan aldrig varit där, måste ju dit och kika läget lite ju ;)

Idag så efter jobbet mötte jag Ellen, Alexandra och Madde på stan, och mitt från ingenstans så skuttar Emilie upp framför facet på mej, hahahaha.
Jag var så jävla stressad och en massa så jag bara "va gör du här? aaa hej hej" sen sprang jag och Ellen dit Anna jobbar och fick pengar av henne för vi skulle köpa present till Jenny.
Hahaha förlåt Emilie, jag bara värsta dissar xD
Mitt huvud var i stressvärlden så var därför, ska träffas lite senare ikväll och då ska du minsann få dej en riktig hejkraaam :D
Kul att du bara dök upp här hur som helst, heheheh.

Så nu ska jag tvätta, sen ska jag bara... vara tills Emilie hör av sej xD


Fåret Shaun FINNS FAKTISKT.. vill ha, köp till mej, den säger BÄÄH oxå :D

Söta Iman på Fik ^^

Sliten jag after work xD

<3



Todeeeellooooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0