En tråkis?

Ja jag har väl blivit en tråkis.
Förra helgen så var jag nykter och denna helg har varit nykter den med.
Haha, men känns som att har annat att göra än att supa.

Igår så sov jag ut riktigt länge och det var skööönt, på kvällen så mötte jag Ellen vid videoträffen och vi hyrde två skräckfilmer och köpte godis, och filmerna sög som ja, haha jag vet inte vad.
Dom var sååå värdelöst dåliga, minns inte ens vad dom hette.
Iaf så drack vi lite kaffe och snackade skit och tittde på film, hade en skön kväll iaf ^^

Idag så vaknade jag vid 12 och gick upp och började julgrejja överallt.
Nu är det myspys här.
Drina fick sin lilla gran med belysning på hallbordet och köket är fint nu med en julgran med belysning som hänger i fönstret och hjärtan som hänger vid andra fönstet och ljusstake.
Vardagsrummet är myspys med söta belysningar runt fönstret och ljusstake och sen en blinkgrejj som sitter runt balkongen ^^
Bytt dukar osv, så nu är det lite mer juligt här inne.
Jag älskar när man sätter upp julbelysning osv, blir mycket mysigare stämmning :)
Nu är det bara snön som fattas.

Efter jag fixat det så åt jag "en kebab med bröd med lite kött och mycket sallad" haha, som jag alltid säger när jag beställer, mosade i mej hela.. mm mm mm så gott det var ;)
Sen slocknade jag och sov i ett par timmar, haha..

Så har nyss tittat klart på Robinsson och så kanske jag ska ta och träffa Ellen ikväll igen, får se :)

Blir inge baka pepparkakor imorn :(
Tina kunde inte eftersom dom håller på och målar vardagsrummet och allting, blir kanske lite mycket, men det gör inget, finns andra dagar ju ^^
Så Funderar på att baka lite bullar här hemma imorn ist, men först måste jag till stan och byta mina skinnvantar, fan dom va sönder märkte jag när jag skulle ha på mej dom, jävla skit :/

Men men, nästa helg får det ta och hända lite mer, ska jag ut iaf, nånstans ;)

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Ejlleeeen :)

cool bild du har fått till ;D

2009-11-29 @ 02:51:33
Postat av: Anonym

Haha ja men den var från förra julen ^^

2009-11-29 @ 14:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0