Grattis JennySötnos!

Godkväll, har nyss tvättat klart efter att ha varit på jobbet och träffat Alexandra och Ellen och vi gick hem till Jenny på lite fika eftersom hon fyllde år idag ^^
Där var ja... Niklas hette han tror jag, haha, en trevlig kille faktiskt.
Satt och snackade skit och hade det jättetrevligt.
Hade köpte presentkort och blommor till henne och sen fick hon massa mysbadtvål grejjer ^^
Önskar jag hade badkar så jag också kunde använda sånt mysigt, men icke, när jag bor själv SKA jag ha en badkar xD

På jobbet började dagen som vanligt, kom dit och pratade till lunch, hahahaha.
Vadå på mornarna är man ju seg, då behöver man inte göra så mycket tycker jag xD
Men haft en trevlig dag iaf fasstän jag va skiiiit trött.

Ska upp 5 imorn typ, skit kul.. ska ha möte på jobbet tidigt.
Men men, ska fan sova när jag kommit hem därifrån sen så jag orkar med kvällen senare.
Vet inte riktigt vad jag ska göra men jag ska väl dricka öl antagligen, har varit så sugen på det nu hela veckan att festa lite så ska väl ta och festa till lite grann ^^

Jag förstår mej faktiskt inte på vissa människor, är det fel på mej eller vad?
Varför blir jag ignonerad för?
Jag är ingen sån som springer efter nån och jag tänker aldrig bli sån heller, eller ska jag kanske vara en sån denna gång..?
Konstigt bara, jag fattar ingenting.. får väl vänta och se vad som händer..

Nej, nu ska jag lägga mej framför tvn och hoppas på att somna nån gång denna natt iaf.

Haha, Erik och Toni chillar på jobbet,
kuliga pojkar jag fått dit som är kul att umgås med ^^


Inte visst jag att jag såg ut som en sån här ufo i min "svetshjälm"
fören jag tog kort, hahaha xD


Erik förstör Tonis arbete, hahahaha xD

På myspys fikat så var så klart mumin's med :D
Tack för en trevlig kväll ^^



Todelooohoooo;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0