Ingenting gjort!

Jaha, idag så kom man för sent till jobbet, 20 min hit och dit, hittade han inget bättre att gnälla på eller?
Men som en sa där, det är bara vissa han gnäller på lite extra och mindre på andra, jag har tydligen blivit offret att få mest gnäll, men varför bry sej?
Jobbdagen började som en lekstuga med Erick och Toni, och slutade med att jag blev cp och irriterad.
Ibland går det för långt bara, men vissa förstår inte det.
Men nu är jag väl lugn, och planerar inför min hämnd tillbaks, dom kommer bli arga på riktigt dom med, haha.
Fick iaf ingenting gjort på hela dagen nästan, pga att jag blev störd av att dom ändrade värmen och tog tag i min arm och bara fjantade sej när jag satt och svetsade, men men...
jag är alltid ute efter hämnd, så pojkar små tro inte att ni kommer komma undan med det här :P

Tappade bort mina nycklar till hänglåset till skåpet när vi slutade också, och det är DERAS fel!
Blev cp och så hjälpte Seija till att bryta av låset så fick ut mina saker så nu måste jag fixa ett nytt lås.
KUL KUL KUL!!

Dagen började fan kul, men slutade med att jag ville ha ihjäl allihopa.
Kom hem och nu är man ju som sagt lugn, lagat potatisgratäng nyss och kassler och sallad till ^^
Väntar på att det ska bli klart i ugnen så man ska få äta, muuums!

Sen ska jag hem till min nya granne Tobias och kolla in hans nya misse :D
Sen blir det fan inte så mycket mer, typ tv och sova..

Hade gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0