Kalas!

Var hem till Tina på kalas vid 1 idag, Thea fyllde ju 2 år som sagt ^^
Hon va så söt och sprallig som vanligt, litet charmtroll är hon :)
Hon fick lite paket av mej och sen satt vi och fixade lite balonger.
Tinas lillasyster Jennie har sveriges bästa lungor, jag och Tina kunde ju inte ens blåsa upp en ända balong lixom, hahahaha vi börar bli gamla xD
Sen kom det folk hem till Tina och grattade lilla Thea och hon tyckte det var så kul med alla presenter :D
Tinas mor bjöd på fika som jag älskade, mosade i mej och mumsade på, och sen kom det tårta som var supergott, mammor kan det där med tårtor ^^
När jag skulle hem så kom Thea springades emot mej och jag gav henne en stoooor kram och sen stod hon och sa "bajj bajj" och vinkade mot mej när jag skulle gå, hahaha så söööt ^^
Hem kom jag och va ashungrig på mat, men fick inte i mej nånting fören 4 timmar senare, haha.

Nu ska jag ta mej en varm dusch och sen lägga mej under täcket och bestämma om jag ska till jobbet imorn eller inte, jag har fan ingen lust alls alltså, vet inte varför, bara vill inte :(

Och en sak som är 100% säker.... kärleken, den ÄR blind!

Tack å hej för mej!

Thea öppnar mina paket :D

Så liten ^^

Kladdfia ska blåsa ut ljus.. GRATTIIIIISSS ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0