Kryssningen!

Igår kväll så kom man tillbaks hem och mosade massa godis man köpt och kollade på tv.
Hade först lust med att partajja vidare när man va på G hem men va ju helt död, haha.

Torsdagen klev jag upp vid 11 och började dagen med en Lapinkulta och cigg ^^
Vid tre så åkte vi iväg jag och Jenny och mötte Ellen och Alexandra.
Trode inte det skulle vara så mycket folk som hoppade på från v-ås, men va ju två bussar som åkte iväg proppfulla xD
På väg till Sthlm stt vi och drack och umgicks.
Innan vi skulle hoppa på båten så träffade vi Jokke och hans supersöta polare ^^
Umgicks och drack med dom osv, var jättetrevligt.
Jokkes och hans polares hytt hamnade rätt nära våran trots allt ^^
Var bara raka vägen ner från våran, så efter vi förfestat och fixat oss lite i våran hytt så stack vi ner till han och där var det fan proppat med folk när vi kom dit, sen försvann ganska många efterstom Nanne och Magnus skulle uppträda osv xD
Vi sket i dom och satt kvar och söp ist, haha..
Så kul för när efter jag och Jokke råhånglat så sa han "Fan du får mej nästan att bli straight här" hahahhaa.
Och jag var skitstolt ba "Jag får jokke att bli straiiight, nanana" hahahah, men kul var det.

Efter vi suttit där stack vi.... nånstans, minnet började ta slut, minns mest att vi bara drack och dansade hela kvällen och var lite kalabalik här och där, haha..
Jag flög också som vanligt ner på alla fyra mitt på dansgolvet framför alla människor, men inte pga att jag var full utan för att det var HALT!
Haha fattar inte varför jag alltid ramlar eller flyger åt helvete, lyckas alltid varje gång xD

Tappade sen bort alla och gick och käkade och träffade ett mysigt gaypar i kön och sa åt dom att dom får sitta med mej och äta så jag slipper äta själv, haha.. men det hade dom inget emot men innan vi skulle gå och sätta oss så flög min pizza åt helvete ner på golvet men jag fick en ny, hahahah typiskt mej xD
Men det var två trevliga pojkar jag satt och umgicks med tills de andra kom, haha.
Jag, Ellen, Alexandra och Jenny står vid matkön, och jag ville ha en mockaruta, haha, då sa Ellen "men ta en då" och jag sa "men jag vill inte ha en hel" så jag tar ut en och bryter av halva och lägger in ena halvan tillbaks i skåpet, men sen ångrar jag mej och lägger in den andra halvan i skåpet också, hahaha.
Ja sen ångrar jag mej igen och jag frågade Ellen och dom "Vadå är den här god?" så jag tar en tugga, Ellen tar en tugga, jag tar igen, och Ellen osv... och vips så är mockarutan borta innan vi ens hunnit till kassan, hahahaha...
så vi fick en mockaruta på köptet gratis, konstigt att ingen märkte nånting eller sa nått.
Var ju andra människor i kön också som måste ha sett, hahaha.

Jaja, när vi satt och käkade så hade vi tydligen matkrig som jag knappt minns, jag hade slängt mat i Ellens hår och hon i mitt och Alexandra fick räkor och grejjer i håret och jävla massa, hahaha.
Ellen tyckte det skulle vara kul om en sallad fastnade i taket eftersom den hade kladd på sej, men den åkte ner men taket fick dock en kladdfläck xD
Några tjejer kollade på oss och sa "moooget" eller nått när vi satt och fjantade oss, hahahahahaha ja det va ju inte direkt moget.....MEN, vem faaan bryr sej? Inte vi iaf :D

Vi stack till våran hytt vid 4-5 eller vad det var och slocknade.
Kvart i åtta ville jag att alla skulle vaknade så vi stack ner till frukosten och jag mosade allt möjligt, hade först tre olika glas med olika att dricka i, det slutade med att jag hade 6 st olika glas med olika i, hahaha ville ju smaka på allt och visste inte vad jag ville ha ju, då måste man ju ta lite av varje ^^

Efter vi mosat frulle så stack vi till hytten igen och slocknade, upp igen vid 11 och stack till taxan och köpte massa öl och godis ^^
Sen flummade vi vara runt och gick in i leksaksaffär, vi hittade mumindockor, hahaha, såna man ska ha handen i, fanns MuminPappa, MuminMamma, Mumin, och Snorkfröken.
Fanns bara en av varje kvar, alltså 4 st...så vi tänkte att det va ödet så vi alla köpte en varsin, Alexandra som snart blir mamma passade bra med Muminmamman och Jenny köpte Muminpappan, jag fick bli Snorkfröken och Ellen fick bli Mumi :P
Hahaha vi hade iaf skitkul med dockorna och fjantade oss med dom, nu är vi ju en hel familj, och jag sa "nu får vi inte splittras som vänner för då kommer hela muminfamiljen att splittras" och alla bara "jaaaa eller huuur"  hahahaha xD

Gick och tog en öl och bara tog det lungt, en timma innan båten skulle vara i hamn så stack vi in till Jokke och gav han en hejdåkram och hans snälla vänner med :)
Kul att han också skulle på kryssningen med sina vänner så man fick träffa han med, + hans trevliga vänner med som jag tyckte mycket om.
Jag måste fan komma ner och hälsa på snart alltså :)

På bussen på G hem var vi alla fan döda, hahahah.
Kom hem och slocknade vid 1 och vaknade idag vid halv 11, men är dötrött än.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha bakat scones och druckit kaffe med Ellen och haft en trevlig lördagkväll ^^

Home..

Liten Alexandra och Jenny på bussen på G mot sthlm ^^

Skåååål!

Liten Elleeeen utanför båååteeeen ^^

Ciggiluring efter bussresan xD


HAHAHAHA Ellens hår blåste åt helvete xD

Träffade sötaste Jokke och hans kära vänner ^^

Gulliga och trevliga människor ^^

TITUUUUUUT!

Två gummor ^^

BARA för att vi är LIIITE coolare än resten av befolkningen xD

Ellen hittade en tönt inne på toan xD

Mamma Alexandra hade gjort med sej superduper god kyckling-pasta sallad, mm mm mm ;)

MUUUMS!!

Jenny mooosar ^^

Eeeeeellinooor meeeeeed ^^

Alexandra har fått stoooora booooobs ;D haha

Ölen på kylning och rökplats funnen, allt i sin ordning  ;)

Sötnosaaaarrr!!

HAAAAAAHAAAAAAAAA!

Fix Fix!

Denna bild älskade jag på mej och Ellen ^^

Jag gör så här på alla speglar xD


sötiiis ^^

Daaaaaaaaaaaaaaaahh!

:D

Heeeem till Jokkes hytt :D

aaaaaaw!

Fan så snygga vi är Jokke ;)

Jokke... Både snygg och bra på att hantera tungan, me liiiike <3 ^^

Svep xD


Ingen kommentar xD

HAHAHA vad gör vii?

Gulligull xD

Puuusss på kiiinden ^^

Svep svep ;)



Jihooo!

Hahahahah ^^

Aaaaww ^^

Dans daaaaans.

Lilla MammaAlexandra sussar så sött sååå, haha :D

Efter ett par timmars sömn gick vi och mosade xD

Efter frukosten gick vi och slocknade till kl 11 igen xD

Haha, Alexandra med sina munkar hon plockade från frukosten xD

HAHAHAHAHA pigg?

Haha, Jenny och Alexandra håller utkik efter hajarna xD
Finfin mage Alexandra börjar fååååå :D

MUUUUMIN'S <3

Träffade Jocke och Matthias ute på däck, haha vad de andra har kul åt vet jag inte xD

Mumifamily ^^

Haha jag och Jenny mot varandra.... jag var bäääst ;)

Hahahaha, Alexandra skulle upp till skogarna och hälsa på när hon spelade xD

Gick senare till Jokkes lya och sa hejdå till honom ;(

"Du är så bitchig men jag ger dej en hejdåkram iaf" säger han till mej xD HAHAHA

Två Aströtta BakisFjantar på bussen!

Avslutar med en Alexandra och en Ellinor med Muminmamman och Mumi xD



TACK allihopa för en ROLIG och TREVLIG kryssning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0