Nyktert!

Min helg var inte alls som jag trode den skulle bli.
Trode jag skulle bli full och få hångla lite men blev varken alkohol eller tunga, hahaha.

Fredagen så stack jag hem till Ellens bror på en kopp kaffe bara och lite skitsnack.
Madde var där med och höll sällskap, åkte hem med kvart över ett bussen och fyfan vad jag AVSKYR fulla människor när jag själv är nykter, finns inget värre faktiskt.
Alla ska komma fram och bara "Eeey Cissi, superuuu bla bla blaa tjat tjat tjat" hahaha.
Dryyyygt.

Lördagen så mötte jag söta lilla Anna på stan och sen stack vi hem till Ellens bror igen med lite öl och sånt med mej, skulle ge Robinsson en chans iaf.
Madde var där med som jag råkade ryka ihop med, hahahah.. ja men så kan det ju gå, så vi sa inte ett ord till varandra på hela kvällen och har inte pratat än xD
Efter Robinsson så kom Alexandra också, och det första Ellen vräker ur sej är "Hej, fan va tjock du har blivit" hahahaha, och Alexandra är så nöjd så att magen bara växer och växer ^^
Sen blev det skräckfilm, som faktiskt för en gångs skull var rätt ok, till skillnad mot många andra.
Men blev en lugn helg iaf, mestadels för att alla drar ju på krogen, och jag avskyr krogen.
Frågade ju lite folk osv om dom skulle festa, och ja sa dom meeeen "vi ska ut på krogen sen" .. SUCK!
Så ja, nästa helg så ska jag minsann få människor att ha hemmafest ist, för då SKA jag festa ^^

Imorn så är det upp tidigare än vanligt och åka till jobbet, ingen lust alls, men när man väl kommer dit så flyter timmarna på som vanligt.

Nu ska jag faktiskt se film och äta glass ^^

Tjohejj!

Två idioter, vettefan vart dom kom ifrån xD hahah.

Så gay!

Aaaaw kärlek, älskar den vita med fläckar ^^

En liten fredag ^^

Ellen, hon fixar ^^

Hahahahahahahah, blev ju iaf finfint senare efter vi kammat ner det ;D

Mamma Alexandra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0