LördagsMys!

Nu är det söndag jag sitter och äter lite yoghurt samtidigt som jag väntar på att tvätten ska bli klar så jag får lägga in ny tvätt, så trevligt att tvätta just på en söndag, haha, men har inte så mycket att göra just idag ändå ^^
+ är så irriterad på vissa människor, en karl på snart 30år skriver HORA till mej på sms, bara för att jag sa åt honom att han ska sluta snacka skit och om saker som inte stämmer, så får jag skrivet HORA på ett sms..
Dagens män alltså, snart 30år och allting, PINSAMT!! vart är världen på väg?

Iaf så i går så var det en lugn och skön dag, började dagen med att baka en skitgooood kaka som jag gjorde två satser av ist för en så nu har man alltid nått mumsigt till kaffet ;)
Brände ett par filmer som jag skulle ha med till Ellen och köpte lite godis på vägen.
Tog en kaffe och snackade lite skit först innan lilla söta Anna kom och sen komma Jenny lite senare.
Hade bränt "Trick ´r treaT".. som sög, hahahaha, men tyckte den va rolig på samma gång, och typiskt jag i nästan slutet av filmen när det händer en kul grejj så skriker jag "SPOOOLA tillbax måste se igen".. Ellen fattar sej inte på dosan så jag tar den ifrån henne och jag råkade göra så hela filmen var tvungen att gå om ifrån börjar och snabbaste spolningen var x8 hahaha, jag bara "ooojdaaa"  Och Jenny bara tittade på mej som typ "jävla fitta och förstöra hela filmen bara för att du var tvungen att kolla om en jävla sak" hahahah.
Efter ett bra tag så kom vi till det roliga stället igen och garvade lika mycket åt samma sak igen, spola tillbax på filmer gör jag fan jämt när det kommer nått som är skitkul xD
Kollade också på "An American Haunting" ... i början var det läskigt lite här och där, men sen så var den bara långtråkig och man fattade ingenting, den sög den också, men men, finns inte många skräckfilmer som är bra nu för tiden, man blir ju aldrig riktigt rädd och man fattar typ aldrig nått.

Ellen och jag sitter hela tiden och gnäller på hur tjocka vi har blivit och ändå sitter vi och mosar chips och kakor medans vi sitter och gnäller på det, hahaha.
Ellen sa "Äh, vafan man har ju blivit så fet så en chips till skadar ju inte" hahahahah.
Vafan vi lever ju bara en gång, orka va smal hela tiden då och vältränad, BARA för att man ska se "bra" ut lixom, bättre att man mår bra och är glad som man är :)

Anna är en höjdare på att garva, filmade henne när hon satt i soffan och hon garavade i streck i över två minuter, jag och Ellen förstod inte vafan hon skrattade åt och jag har aldrig hört så roligt garv i hela mitt liv, hahahah.
Satt och filmade henne hela tiden och hon bara skratta och kunde inte sluta, så jävla kul hon ser ut och hon låter som en liten kacklande höna emellan åt xD

Jenny drog hem lite tidigare och efter det drog ju Anna, bara jag och Ellen kvar och vi fjantade oss mej kameran hela tiden som vanligt, hahaha, tänk man kan vara så ful ibland alltså xD
Gick ut och gick med Lilla söta Svea och sen så ringde pappsen på natten och sa att han var på G.
Han hade varit ut med sina vänner så han var shysst och hämtade upp mej på samma gång.
Jag har världens bästa pappa ^^
Innan vi åkte hem så svängde vi förbi donken som jag inte visste hade öppet 24/7, så jag blev skiiitglad och fick min två cheeseburgare :D

Finns ingen bättre pappa <3


SötSvea var bus ^^

Liten söt Anna ^^

Lilla vita är min lilla Favvooo ^^

Gullinosar, finns inget mer underbart än katter ^^

Haha Anna försöker se fet ut xD

FjortisPose xD

FjortisMiin xD


Var skönt med en lugn helg faktiskt, och nu så ska jag väl fixa lite mat och matlåda så jag har med till jobbet imorn.
Senare ska jag hem till mamma och hälsa på och ta en kaffe och snacka skiiiit.
Sen tog visst denna dag slut? :P

Todeloooooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0