Mmmmåndag!

Jaha, imorse så vaknade jag och var extremt dötrött, fråga inte varför.
Gjorde ju inte så mycket i söndags och jag minns till och med inte ens vad jag gjorde, hmmm..
Stressade som vanligt till jobbet så hann inte med bussen så pappsen fick skjutsa in mej, haha.
Halvvägs kommer jag på att nej fan min mat är kvar hemma, pappa frågar om vi ska vända tillbaks så här en kvart innan jag börjar, hahahahaah.
Jag blev utan lunch men som tur hade jag med mej choklad som jag tog till kaffet ^^
Iof så finns ju IcaEttan precis brevid, tar så här ca 5 min att gå dit, haha, men jag orkade inte gå nånstans idag från jobbet pga det tråkiga vädret ;(
Annars brukar man springa där rätt så ofta och köpa nånting gott, haha.

Gick superbra idag på jobbet, fick beröm och jag fick inte ett ända cp ryck iaf :D
Inte ens svetspinnen flög iväg åt helvete en ända gång, idag hade jag en bra dag trots att jag glömde min mat.

Hem kom jag och var svinhungrig, så jag började fixa käk och samtidigt mosade jag i mej två minibaguetter, haha.
Så jag var inte så hungrig när maten väl var klar, men åt så klart lite ändå, blev ju så mumsigt ;)
Mosade sen chokladtomte jag fått av mammsen, en STOOOR chokladtomte och nu är nästan hela slut xD
fan vad jag äter skit, men jag njuter av gosakerna innan jag dör ;D
Efter jag käkat och mosat tomte så mötte jag mammsen min och vi gick och solade, skööööönt!
Var så länge sen jag solade, nu är det dags att börja igen, ska nog ta och sola imorn också ^^
Efter vi solat så tog vi kaffe och babblade lite skit.
Hahahah, folk måste ha tyckt att vi va sjuka i huvudet, mamma skjutsade hem mej för pallade inte att gå och så börjar hon skrika som ett cp i bilen "AAAAAAAAHHH" och jag bara tittade på henne och sen började jag med "AAAAAAAAHH" och så höll vi på och turades om och jag satt där och "SKRIK allt du har ba AAAAAHH" hahahahahah, fan och mamma sa när vi va utanför mej "Vi är fan inte kloka i huvudet" haha, och nej det är vi ju absolut inte xD

Nu ska jag ta mej en dusch och sen så ska jag kolla efter nån bra film sen sova, ska upp lite tidigare imorn så jag hinner med bussen och sen skuttar jag av i stan och går min promenix till jobbet som jag jämt gör ^^
Så skööööööööönt att gå den där promenaden innan man börjar jobba, lyssna på musik osv.

Habblahubblabubbla tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0