Pissnödig...

Är jag nuuuuuuu, men orkar inte gå på toa.. sånt är faktiskt jobbigt ibland :/
Iaf så nu ska jag snart sova efter att jag tittat på en film jag inte sett förut, hoppas den är braaa.
Alla är så dåliga tycker jag, och alla är nästan likadana, iaf typ drama/romantik, ända som jag sett som är riktigt bra är ju "The Notebook" .. ni som inte sett den, SE DEN!!!

Iaf så har jag varit och jobbat lite idag, börjar få bra kontakt med folk fasst det bara är andra dagen jag varit där.
Känns skönt att jag har en mun iaf som jag kan prata med och inte som vissa andra som bara sitter tysst och inte säger nånting och bra glor som om de vore stumma xD
Fick mitt första "HÅL" i halsen av en svetsloppa idag, haha.. har värsta gropen där nu ju, gjorde skit ont, hade precis svetsat klart och skulle slå bort "svetsrester" med en "hammare" och då flög en kooookhet bit på min hals och det gjorde fan ont alltså.. men men jag dog ju iaf och det är ju tur xD

Efter jag jobbat så åkte jag hem och käkade lite och tog en promenad med Ellen och sen hem till mamma på fika som hade bakat bullar och munkar ^^
Tittade sen på "Ullared" hahahaha, tyckte de va skitbra, iaf två gamla tanterna, fan ursöta ju :D
Nu har man nått bra att glo på varje måndag också ^^

Hoppas det blir fint väder imorn så jag slipper åka buss från stan till jobbet, skulle va skönt med en lite promenad dit :)
Efter jobbet så ska jag träffa Jenny, va ett bra tag sen, vi ska fika på vårat speciella fik som vi alltid fikar på, haha BARA för att det finns rökrum typ xD
Ska bli kul och babbla skit med henne, vi har alltid mycket att prata om, även fasst det varit lite upp och ner mellan oss så känns det kul att träffa henne imorn. :)



Nu blir det knäckamacka och film, sen sova..
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0